Anbefalte innlegg

Hei, hvordan polerer dere bilen før utstillinger? Hva er triksene for å få så blank bil som mulig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger noe trix under guides.. Noe autoglym greier.. Se om jeg finner linken..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! :tilber: skal bli ren bil nå.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra guide! Nå ble jeg skikkelig motivert til å vaske alt på og i hele bilen...

Frykter at dette er nooen timers arbeid, men hva gør man ikke for en bil!!!

 

Bare så forbannet at det er møkkavær ute denne langhelgen... Jeg hadde liksom satt av denne helgen til å kose med bilen....: bh : : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takk for den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en del riper her og der i bilen, ingen dype riper gjennom klarlakk eller noe sånt. Vaskestriper og annet sånn "overfladisk".

 

Går dette bort med bare polering, eller må det kraftigere skyts til?

Hvor lenge holder det seg eventuelt bra, med tanke på at bilen vaskes ganske ofte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke lakkfornyer, det er en superfin slipepasta som fjerner et supertynt lag med lakk.. Gamle og slitte biler kan se ut som ny om jobben gjøres riktig.. selfølgelig polering og deep polish etterpå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal man ha bilen blankest mulig(showroom shine) så bør man bruke feitest mulig voks, holder ikke lenge men bilen blir veldig blank av det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.