#1 Skrevet April 30, 2006 Synes dere at dekkene stikker utenom bakskjermen? Kontrolløren på Møller påstod at dekkene stakk "laaaaaaaaaaaangt" utenom.... synes ikke det er så galt jeg da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2006 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2006 Det er bare tull. Alle ser jo at hele rulleflaten på dekket er innenfor hjulbuen, med god margin. Ingen lover som sier at felgene ikke kan stikke litt utenfor hjulbuene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2006 Kan du ikke bare få den godkjent med piggfrie vinterdekk eller andre dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2006 feil inpress på felger i forhold til vognkort kan gi 2`r feil ( og er man så dum og tar eu på møller og de ikke finner noe spes går de etter bagateller som andre verksteder ikke bryr seg om) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2006 Jeg var så dum og tok eu-kontroll på møller, de fant ingen feil, men fikk 2 er feil på load index på dekkene. Det står 92 i vogkortet, og 91 på dekkene. Det gikk ikke nei, så aldri mer møller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2006 Mine felger stikker greit utenom hjulbuen, 5mm eller noe sånt i hvert fall. Nettopp eu-ok hos Møller Stjørdal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2006 Nettopp Møller Stj. som ikke godkjente. Dette ER vinterdekka. Kan du ikke knipse et par bilder av dine felger da Rune? Jeg skal låne meg noen Merce-felger av kompis og vise den med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 1, 2006 Enten så vises det ikke så godt, eller så er det jeg som har overdrevet Men det er nå i allefall minst like mye som hos deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 1, 2006 Tja, det ser ut som om det er felgen din som stikker ut mest, mens hos meg stikker kanskje dekket ut mest. Vel vel, jeg får låne meg et par felger så ordner det vel seg. Takk for bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 1, 2006 Jeg var så dum og tok eu-kontroll på møller, de fant ingen feil, men fikk 2 er feil på load index på dekkene. Det står 92 i vogkortet, og 91 på dekkene. Det gikk ikke nei, så aldri mer møller... Så du mener at Møller er teite fordi de følger reglementet? Dersom bilen din er typegodkjent med 92 Loadindex, så er den jo nettopp det, ikke med 91. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...