#1 Skrevet April 30, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i bunnpanne til 96 mod a4 1,8t? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2006 gått nedi nå eller? har ikke nbs slikt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2006 Tror ikke den koster alveden ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2006 takktakk.. finner ikke noen bunnpanne på nettsidene til nbs, men har sendt mail til de nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2006 1400 + 3-400 i ny plugg, pakninger og tettemasse.. Ødela min på søndag Skal få min sveist da.. Men forstår det sånn at det er vanvittig mye jobb å skifte denne da man må løfte opp motor pgs traversen etc!? Noen som har erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...