Taklukeproblemer! (-98 A3)

Anbefalte innlegg

Min takluke åpner seg litt i bakkant vanskelig å få ned igjen, må trykke på bryteren og vri gjentatte ganger.... får den ned til slutt da. her om dagen vasket jeg bilen i hall og en kamerat satt inni når jeg spylte, han skrudde på tenningen for å høre på cd-spilleren, da spratt plutselig taklugen opp 2-3 cm i bakkant, selv om bryteren sto i lukket posisjon!!! har en a3 -98, hva er brom, dårlig kontakt i bryteren? HJEEEEELP!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammle bilen min ( golf 4 gti) hadde jeg samme prob med..bortsett fra at det gikk i lås..bytta takluke på den bilen 2 ganger.. aldri mer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for tipset, skal prøves imorgen, skal gi tilbakemld. på hvordan dette funket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte ikke noe mer fra deg, men jeg har nå endelig fått somlet meg til å gjøre dette, og...

Det virket! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter med samme problem på min A3 nå.. Må som regel gi opp, la vri-bryteren stå i "åpen tilt"-stillet og lukke igjen takluken med låsen.. Linken fungerer ikke :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har også problem med at takluken innimellom åpner seg halveis i bakkant,helt plutselig??:confused:

noen som har årsak/løsning på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme på min .. irriterende.. må slå litt i lyset så går den igjen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det er vell litt annen type bryter på facelift a4,med vippebryter,på min a4 97mod vrir jeg mot venstre for å åpne luken,og mot høyre for å tilte luken i bakkant.

men er ikke sikker på i hvilken komponent problemet ligger på min type

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.