#1 Skrevet April 30, 2006 Min takluke åpner seg litt i bakkant vanskelig å få ned igjen, må trykke på bryteren og vri gjentatte ganger.... får den ned til slutt da. her om dagen vasket jeg bilen i hall og en kamerat satt inni når jeg spylte, han skrudde på tenningen for å høre på cd-spilleren, da spratt plutselig taklugen opp 2-3 cm i bakkant, selv om bryteren sto i lukket posisjon!!! har en a3 -98, hva er brom, dårlig kontakt i bryteren? HJEEEEELP!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2006 Gammle bilen min ( golf 4 gti) hadde jeg samme prob med..bortsett fra at det gikk i lås..bytta takluke på den bilen 2 ganger.. aldri mer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2006 http://www.kris-hansen.com/Audi/srswitch.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2006 takker for tipset, skal prøves imorgen, skal gi tilbakemld. på hvordan dette funket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2006 Hørte ikke noe mer fra deg, men jeg har nå endelig fått somlet meg til å gjøre dette, og... Det virket! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2009 Sitter med samme problem på min A3 nå.. Må som regel gi opp, la vri-bryteren stå i "åpen tilt"-stillet og lukke igjen takluken med låsen.. Linken fungerer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2009 har også problem med at takluken innimellom åpner seg halveis i bakkant,helt plutselig?? noen som har årsak/løsning på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2009 Har ikke gjort et forsøk på å fikse dette enda.. Men, fant en artikkel på nettet (riktig nok en A4, men vil tro det fungerer ganske likt) http://www.audiworld.com/tech/elec157.shtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 4, 2009 samme på min .. irriterende.. må slå litt i lyset så går den igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 4, 2009 men det er vell litt annen type bryter på facelift a4,med vippebryter,på min a4 97mod vrir jeg mot venstre for å åpne luken,og mot høyre for å tilte luken i bakkant. men er ikke sikker på i hvilken komponent problemet ligger på min type 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...