Øyelokk til Passaten; lakke eller ikke lakke??

Anbefalte innlegg

Har fått meg øyelokk til bilen, og de er i original "ubehandlet" sort plast. Siden bilen min også er sort, vurderer jeg nå om jeg skal la være å lakkere dem... Listene på bilen er jo også i sort plast, så sånn sett hadde det kanskje passet å beholde øyelokkene som de er?

 

Har dere synspunkter/erfaringer så tar jeg gjerne imot. :)

 

mvh

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville lakka de...går mer i ett med panser da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville også lakka di.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LAKKER! eller ser det dritjalla ut.

Hvis du ikke lakker dem kan du likegodt bruke teip.

Det er min mening da, hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å lakke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er nødt til å lakke de. Det ser kanskje greit ut nå til å begynne med når plasten fortsatt er sort. Men plast mister jo fargen og glansen mye raskere enn lakk så de vil nok fort skille seg ut. Så jeg ville lakket de, er jo gjort på noe få strakser det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp!

Har nok havnet på lakking etter å ha tenkt meg litt om og lest innleggene ja.....

 

Siden jeg ikke har gjort dette før, og ikke har særlig erfaring, så er spørsmålet; hva er den riktige måten å få dem lakket på?

 

Regner med at lakkeringsverkstedet skaffer riktig lakk hvis man oppgir fargekoden, men hvor står den? Under panseret et sted?

Bør jeg be om mange lag, og trenger man et eller flere lag med klarlakk?

 

Hilsen

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp!

Har nok havnet på lakking etter å ha tenkt meg litt om og lest innleggene ja.....

 

Siden jeg ikke har gjort dette før, og ikke har særlig erfaring, så er spørsmålet; hva er den riktige måten å få dem lakket på?

 

Regner med at lakkeringsverkstedet skaffer riktig lakk hvis man oppgir fargekoden, men hvor står den? Under panseret et sted?

Bør jeg be om mange lag, og trenger man et eller flere lag med klarlakk?

 

Hilsen

Truls

 

 

lakk koden din står i service boka på første side..

 

bare ta med enne til en lakkerer så fikser han resten. han legger på så mange lag som trengs og alt er bare fryd og gammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De lakkerer du fint selv. Det går så fint så. Billigere blir det også. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville lakket de jeg oxo.. Blir helt klart penest :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort bil. prøv å legg på noe aluminiumsfolie på lyktelistene så får du se om det blir pent med chrome...... bare et forslag. tror det blir spesiellt..... : vinke : chrome og sort skal jo gå fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.