Trondheim:Sommertreff på ACR..

Anbefalte innlegg

Da er det snart klart for ny runde med sommertreff på acr!! : rock :

 

Hvem av trønderne kommer i år da? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Selv om bilen "ligger i atomer" for øyeblikket. Blir et rotterace å bli klar, men det går nok :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har planer om å ta turen opp dit ja...:)

 

Tror ikke det blir noe banekjøring på meg, dog. Kanskje jeg får sitte på med noen? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar vel oppover hvis Es-gjengen skal. Men skal helt sikkert på siste treffet 25-27 august. Og da kjører jeg selv. Hei å hå!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det blir noe banekjøring på meg

 

Bilproblemer eller? Virker bilen må du bare prøve å kjøre der oppe. Kjempebane : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilproblemer eller? Virker bilen må du bare prøve å kjøre der oppe. Kjempebane : rock :

 

Neida, er bare redd jeg skal bli ivrig og kjøre bilen sønder og sammen : rolleyes

 

Har ikke lyst til å bruke opp dekk heller, regner med det går en del av det etter ett par runder? Har aldri kjørt på bane før..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, er bare redd jeg skal bli ivrig og kjøre bilen sønder og sammen : rolleyes

 

Har ikke lyst til å bruke opp dekk heller, regner med det går en del av det etter ett par runder? Har aldri kjørt på bane før..

 

Med litt fornuft holder bil og dekk fint. Dekkene går fort hvis du pusher for hardt i svingene. Audi understyrer en del og presset for hardt vil ytre foran slites hardt i svingen. Senk farten 5km/t og dekkene holder brukbart, senk 10 og de holder lenge. Beste er å ha et annet sett som du ikke er så redd for :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, er bare redd jeg skal bli ivrig og kjøre bilen sønder og sammen : rolleyes

 

Har ikke lyst til å bruke opp dekk heller, regner med det går en del av det etter ett par runder? Har aldri kjørt på bane før..

 

 

Veidekke på ACR er veldi grovt så det sliter bra på dekkene..brukte to sett i fjor med banebil på to dager..men artiere fins ikke;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.