Senkesett (fjærer) til Sharan

Anbefalte innlegg

Har en Alhambra (Sharan) som ser ut som den står på stylter.

 

Har et sett med AP Sportfahrwerke fjærer (30/40) liggende som jeg hadde tenkt å montere på i nær fremtid.

Etter å ha sett bilde av Marius sin Sharan som var senka 50mm er jeg blitt i tvil.

Skal jeg montere 30/40-settet, eller skal jeg gå for 50mm?

Det er en varebil det er snakk om - ingen racer, ei heller noen lowrider.

Men - slik den står i dag, det er for HØYT!!

 

Noen som i tilfelle har anbefalinger å komme med?

Hvilket senkesett?

 

Noen som har erfaring med Lesjöfors?

Forhandles disse i Norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører med lesjøfors på min passat, er ganske fornøyd med de.

kjøpte de hos eiker, dær står det at de heter B&G men i tuv papirene og på esken de kom i står det lesjøfors. undersøkte litt og det viste seg at lesjøfors lager disse under dette navnet for det amerikanske markedet. fant ingen til seat, men til sharan:) http://www.eiker.com/Default.asp?CatID=1320&SubM=&SubCur=1320&PageNo=2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Lesjöfors fjærer! De kommer fra Sørensen & Balken og du kan f.eks få tak i de hos din lokale VW forhandler!

 

Jeg er i ettertid VELDIG glad for at jeg valgte 50mm senking. Er veldig fornøyd med bilen nå - Utseende har blitt krafig forbedret samtidig som jeg synes jeg har igjen mye komfort. Bilen ble MYE bedre i svinger! Nå føles det ikke som at bilen skal tippe lenger : smil :

 

Jeg var i kontakt med Eiker, når jeg skulle ha senkesett. Det som står på nettsiden dems er til Sharan I (tom. 1999/2000). De har også fra 2000- , men det settet har de ikke TUV papirer på. På Lesjöfors fjærene mine fikk jeg med TUV papirer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.