#1 Skrevet Mai 1, 2006 Har en Alhambra (Sharan) som ser ut som den står på stylter. Har et sett med AP Sportfahrwerke fjærer (30/40) liggende som jeg hadde tenkt å montere på i nær fremtid. Etter å ha sett bilde av Marius sin Sharan som var senka 50mm er jeg blitt i tvil. Skal jeg montere 30/40-settet, eller skal jeg gå for 50mm? Det er en varebil det er snakk om - ingen racer, ei heller noen lowrider. Men - slik den står i dag, det er for HØYT!! Noen som i tilfelle har anbefalinger å komme med? Hvilket senkesett? Noen som har erfaring med Lesjöfors? Forhandles disse i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2006 kjører med lesjøfors på min passat, er ganske fornøyd med de. kjøpte de hos eiker, dær står det at de heter B&G men i tuv papirene og på esken de kom i står det lesjøfors. undersøkte litt og det viste seg at lesjøfors lager disse under dette navnet for det amerikanske markedet. fant ingen til seat, men til sharan:) http://www.eiker.com/Default.asp?CatID=1320&SubM=&SubCur=1320&PageNo=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2006 Jeg har Lesjöfors fjærer! De kommer fra Sørensen & Balken og du kan f.eks få tak i de hos din lokale VW forhandler! Jeg er i ettertid VELDIG glad for at jeg valgte 50mm senking. Er veldig fornøyd med bilen nå - Utseende har blitt krafig forbedret samtidig som jeg synes jeg har igjen mye komfort. Bilen ble MYE bedre i svinger! Nå føles det ikke som at bilen skal tippe lenger Jeg var i kontakt med Eiker, når jeg skulle ha senkesett. Det som står på nettsiden dems er til Sharan I (tom. 1999/2000). De har også fra 2000- , men det settet har de ikke TUV papirer på. På Lesjöfors fjærene mine fikk jeg med TUV papirer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...