#1 Skrevet Mai 1, 2006 Er det noen som har bildet av en A6 avant med eibach senkefjærer og gjerne 19" hjul??? Da jeg mest trolig skal kjøpe og montere et eibach sett selv hadde det vært morro og sett hvordan det blir:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2006 Er det noen som har bildet av en A6 avant med eibach senkefjærer og gjerne 19" hjul??? Da jeg mest trolig skal kjøpe og montere et eibach sett selv hadde det vært morro og sett hvordan det blir:) Her er et av min med eibach 30mm senkefjærer (nylig byttet) og 19" synker nok noe mere etter en mnd tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2006 Hei, pen bil:-) Men syntes fortsatt det så litt høyt ut.. Finnes det 40\60mm av samme sett. el. 50\50mm??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2006 Hei, pen bil:-) Men syntes fortsatt det så litt høyt ut.. Finnes det 40\60mm av samme sett. el. 50\50mm??? Det vet jeg ikke , men H&R har 40mm fjærer i allefall... men husk at den setter seg noe mer etter en liten stund , ca 10mm til tenker jeg.. Skal du ha den mye lavere anbelafels det å sette på justerbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2006 ok, da bør det holde med settet du har da:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...