Stavanger: Hovedtreffet Våler 3-4 juni

Noen av de über trege stavangerfolk som har tenkt seg på hovedtreffet?  

5 stemmer

1. 1. Noen av de über trege stavangerfolk som har tenkt seg på hovedtreffet?

• Jepp, et av årets høyde punktet for VAG intresserte og er ikke gnien på bensin peng'a
      3
    • Ikke fa..en, jeg er tøffel og skal holde i skjørtekanten til dama og vaske hus
      2

Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg og de tre gutten som reiser dagstur fordi de ikke er : haha : vanntette som skal oppover???

Det er jo bare en månned igjen nå så det hadde jo vært hyggelig å samlet en gjeng der oppe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo må vel bare prøve å få til noe der. Håper på å få til overnatting og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert ett tåpelig spørsmål, men hvor er egentlig våler banen? Har faktisk fri den helgen, så jeg kunne veldig tenkt meg å ta turen oppover!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på å reise hvis ikke innsatsen for fedrelandet kommer iveien.: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille eg:) koss virke det med øvenatting på banen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille eg:) koss virke det med øvenatting på banen?

Har med deg telt og sovepose og så slår du opp teltet på en ledig grønn flekk. Så "bor" du midt i begivenhetenes sentrum med mange andre likesinde. Det er jo dette som er noe av sjarmen/attmosfæren rundt dette hovedtreffet. Kan trygt anbefale dette selv om ikke komforten er på topp, men som sagt-sove kan man gjøre i grava :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har med deg telt og sovepose og så slår du opp teltet på en ledig grønn flekk. Så "bor" du midt i begivenhetenes sentrum med mange andre likesinde. Det er jo dette som er noe av sjarmen/attmosfæren rundt dette hovedtreffet. Kan trygt anbefale dette selv om ikke komforten er på topp, men som sagt-sove kan man gjøre i grava :D

Blir det drikking å diverse?:) hehe: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må vel få te en felleskjøring bortover? Hadde vert kult.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp stiller på den:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører folk alene, eller har dokkor me folk i bilen?

Eg får ikkje me meg någen, så eg vett ikkje om eg gidde kjøra aleina bortover. Någen så kanskje ikkje har bil, men som vil ver me?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel jeg er der borte på østlandet allerede. Ut i fra erfaring pleier folk å reise forskjellig. Noen reiser fredags ettermiddag for å få med sev kvelden og være utvilt til lørdagsmorning. Andre kjører om natta slik at de er framme lørdagsmorning. Det blir vel også kjørt forskjellige veier også, men mest vanlig blir over fjellet (suleskard) men sikkert noen som tar E39/E18 hele veien pga tilstanden på bilen. Men de som er intressert i felleskjøringl kan sikkert ordene dette inbyrdes. Evt har lyst å reise tidligfredagsmorning å kjøre "sørlanske" går jo ann å henge seg på Agder sin "gangbang"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

agder sin "gangbang"???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

agder sin "gangbang"???

Bare leser under Agder lokallag at de planlegger fellekjøring/kolone. Så jeg tenkte det sikkert var mulig for andre å henge seg på hvis man ikke har lyst å kjøre aleina hele veien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KEm så ska opp, vurdere å ta turen sjøl!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel kanskje de som har tatt bryet med å svare her + 2-3 "tausinger" som jeg vet om. Du ser nok meg der oppe på banen i et telt. Blir ikke noe felleskkjøring for min del, siden jeg ankommer Våler nordfra på den fredagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får eg fri jani, så kjøre me opp øve :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får eg fri jani, så kjøre me opp øve :)

Eg får ikkje fri på fredagen vertfall, men eg kan sikkert gå tidlikt! Du elle eg kjøre, sko jo vår en tur øve te EU

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt seint svar, men jeg kommer jeg! Men har bilen der borte nå, så ikke noe felleskjøring med meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt seint svar, men jeg kommer jeg! Men har bilen der borte nå, så ikke noe felleskjøring med meg.

FU..!!!! Ser ut som det kræsjer for meg!!! Men skal du tilbake til stavanger igjen, har ett gewinde jeg skulle fått henta på hovedtreffet....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FU..!!!! Ser ut som det kræsjer for meg!!! Men skal du tilbake til stavanger igjen, har ett gewinde jeg skulle fått henta på hovedtreffet....

Skal kjøre tilbake igjen på mandag ja. Ikke noe problem å ta med litt godsaker da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal kjøre tilbake igjen på mandag ja. Ikke noe problem å ta med litt godsaker da!

Gudd! Plinger deg når jeg vet noe mere.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.