#1 Skrevet Mai 1, 2006 Hei. Jeg har nå fjerna audi ringene og S3 merket bak på bilen min. Men etter å ha fjerna de OG polert med turtlewax poleringa kan man skimte at de har sitti der. Noen som har en god måte å fjerne dette på? Tenkte selv på å polere med maskin eller et bedre poleringsmiddel. Polere flere ganger bare eller hva? Legger ved et bilde så dere kan se. Håper på flere gode svar! Mvh THeodor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2006 Jeg ville forsøkt med en form for lakkrens, som inneholder fine slipemidler, en lett rubbing, med andre ord. Poler som vanlig etter bruk av lakkrens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2006 Jeg ville forsøkt med en form for lakkrens, som inneholder fine slipemidler, en lett rubbing, med andre ord. Poler som vanlig etter bruk av lakkrens. Ja, tenkte på det samme. Fant en på biltema til 45,- men vet ikke helt hvor bra det er. Kjipt om jeg må lakkere hele baksida på nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2006 Polish og lakkrens fra Biltema er ikke å annbefale. Jeg anbefaler Autoglym lakkrens og Sonax Lakkrens. De koster noe mer, men er iallefall av et bedre merke, og har mye gode tester bak seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2006 Polish og lakkrens fra Biltema er ikke å annbefale. Jeg anbefaler Autoglym lakkrens og Sonax Lakkrens. De koster noe mer, men er iallefall av et bedre merke, og har mye gode tester bak seg. Jepp. Da skal jeg få tak i det i morra. Er LITT fortvila når jeg så åssen det ble. Takker for bra svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...