Hovedtreff 3-4 Juni 2006 - Vålerbanen - Program/påmelding

Anbefalte innlegg

Hei jeg har meldt meg på banekjøring.

Men jeg har kunn tenkt til å komme opp på søndag, det er ikke noe problem det???

Marius

Nei det er ikke noe problem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og værmeldingene ser foreløbig til å gå vår vei også. Foreløbig kanonvær fredag og lørdag i allefall på STORM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg skal være med på banekjøringen er jo førermøte obligatorisk selvsagt. men jeg trenger bare å møte opp i god tid før dette møte, trenger ikke å møte kl 09.00. Dette gjelder da søndag for meg.

Er helt fersk på dette med banekjøring... må bare spørre litt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg skal være med på banekjøringen er jo førermøte obligatorisk selvsagt. men jeg trenger bare å møte opp i god tid før dette møte, trenger ikke å møte kl 09.00. Dette gjelder da søndag for meg.

Er helt fersk på dette med banekjøring... må bare spørre litt:)

Kjøring på søndag starter kl 1300 og påmelding (koster 200,- dagen for kjøring på lørdag/søndag og 300,- for begge dager) og førermøte vil være ved 12 tiden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er påmelding sendt, og det gjenstår kun å glede seg:).

Men jeg lurer på om vi får kjøre bare med MC-sjikanen, slik som på Hadelandstreffet i fjor, eller blir det satt opp sjikaner i enden av langstrekket og enden av strekket ved søndre sving? Dette vil i så fall redusere gleden en god del:(.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stod ikke sjikaner der i fjor på hovedtreffet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stod ikke sjikaner der i fjor på hovedtreffet...

Neivel. Da blander jeg med et tidligere treff. Det er i så fall meget gode nyheter. Dermed ligger det an til effektiv kjøring:).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger det ann med været nå da..??

På tv2-værmeldingen i dag tidlig sa de at gråværet var på vei til pinsen...: bh : : bh : : bh : : bh : : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På storm står det at det skal regne fredag, og sol lørdag og søndag i Braskereidfoss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er påmelding sendt, og det gjenstår kun å glede seg:).

Men jeg lurer på om vi får kjøre bare med MC-sjikanen, slik som på Hadelandstreffet i fjor, eller blir det satt opp sjikaner i enden av langstrekket og enden av strekket ved søndre sving? Dette vil i så fall redusere gleden en god del:(.

Vi kommer til å ha bare MC-sjikanen på vårt treff men hvis det viser seg at dette blir for lite vil vi evt. sette opp flere sjikaner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Været for helgen:

veret.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

været ;)her

Edit: du kom før meg!

btw været har forandra seg på sia..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom plutselig på en utrolig dum ting. Kommer opp ditt med ren og pen bil som er nypolert og vasket både utvendig og innvendig. Men etter banekjøring på lørdag og søndag kommer jo den til å se ut som ett helvette når det er utstilling på søndag da. Kansje en tanke til senere og ha utstilling på lørdagen. Så kan de som vil hvertfall vente med å kjøre bane til etter at utstillingen er ferdig? Eller er det bare meg som har planer om å både stille ut OG kjøre på bane?:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom plutselig på en utrolig dum ting. Kommer opp ditt med ren og pen bil som er nypolert og vasket både utvendig og innvendig. Men etter banekjøring på lørdag og søndag kommer jo den til å se ut som ett helvette når det er utstilling på søndag da. Kansje en tanke til senere og ha utstilling på lørdagen. Så kan de som vil hvertfall vente med å kjøre bane til etter at utstillingen er ferdig? Eller er det bare meg som har planer om å både stille ut OG kjøre på bane?:rolleye:

Grunnen til at det er utstilling på søndag er nettopp at banekjringen ikke starter før kl 13.00. Dette er pålegg fra Vålerbanen med tanke på "ingen kjøring før etter kirketid" osv, som er bestemmelser Vålerbanen må følge...

Det vil derfor være naturlig å ha utstilling disse timene før banekjøringen på søndag! ;)

Og det finnes vaskemuligheter på området! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Så bare at banekjøringen startet 13:00 jeg og premieutdelingen var 16:00. Så det vil si at utstillingen av bilene slutter 12:59ca da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Så bare at banekjøringen startet 13:00 jeg og premieutdelingen var 16:00. Så det vil si at utstillingen av bilene slutter 12:59ca da?

Er bare å si ifra til noen av dommerene at du skal på banen til 13 så ser de på bilen din før. Skal ikke være noe problem det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg lurer på om det er mulig å få kjøpt skiltplater oppe på Våler ?

Mvh

Jermund Udnæseth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Mvh

Jermund Udnæseth

det regner jeg nesten med.... var i hvertfall det i fjor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Mvh

Jermund Udnæseth

Ja,det vil bli solgt i teltet rett utenfor kafeteriaen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,det vil bli solgt i teltet rett utenfor kafeteriaen

Klistremerker og?

klistremerkene jeg hadde fulgte med gamlebilen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klistremerker og?

klistremerkene jeg hadde fulgte med gamlebilen;)

Det også samt ett lett utvalg av klubbartikler og filmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar dere Visa? ..eller må jeg ta en pitstop ved en minibank på veien dit:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar dere Visa? ..eller må jeg ta en pitstop ved en minibank på veien dit:)

ta med kontanter du.... letteste det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert dumt spørsmål, men det er mulig å få kjøpt mat av noe slag på området på dagtid..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert dumt spørsmål, men det er mulig å få kjøpt mat av noe slag på området på dagtid..?

Pleier og være gode muligheter både inne i kafeterian og et par kiosker/boder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.