Noen som vet om bolig og hobbyverksted til leie i Stavangerområdet?

Anbefalte innlegg

Nå er det på tide å prøve en annen by. Vært en del i Stavanger, og har noen gode venner der. Liker meg godt på de traktene, men er ikke bare bare å finne leilighet når man ikke er så lokalkjent på navn og når man ikke har muligheten til å leite selv. Og når kompisene mine er offshore er det desverre ingen hjelp å få der heller.

 

Men i tillegg til bolig, så er jeg nesten nødt å få meg en verkstedsplass. Kan ikke reise fra rallyen min. Da blir den jo aldri kjørbar:) Hvis noen av dere stavanger beboere vet om en leilighet som er eller blir tilgjengelig i nærmeste fremtid, så hadde det vært veldig kjekt om dere kunne gitt meg beskjed. Må ha 2 soverom. Ellers er det ikke så store krav. Og verkstedsplass er det også bare til å gi beskjed om. All info mottas med stor takk.

 

Mvh

Bjørn-Tore

411 22 747

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe med tak over hode, men verksted palss er det vel håp for. Ta kontakt med Fridtjov Eidhammer her på forumet, jeg tror di har ledig kapasitet på verkstedet sitt

 

http://forum.vwaudi-club.no/member.php?u=176

 

Takk:) Tak over hodet har jeg fått, så nå er det bare verkstedet som gjenstår:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.