Passer 8" x 19" ET 30 på A4

Anbefalte innlegg

Ble litt i tvil her nå , går dette på en B6 uten å subbe?

Tenker på en B6 med Fk justerbart montert.

Trenger hjelp ASAP!

Dekkene er 225/35

Runar (hvor er du)? : smil :

Er det noen som kjører med dette oppsettet så er jeg takknemlig viss dere poster deres erfaringer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt i tvil her nå , går dette på en B6 uten å subbe?

Tenker på en B6 med Fk justerbart montert.

Trenger hjelp ASAP!

Dekkene er 225/35

Runar (hvor er du)? : smil :

Er det noen som kjører med dette oppsettet så er jeg takknemlig viss dere poster deres erfaringer.

Tror jeg må opprette et 820-nr snart jeg ;) Neida, kjempehyggelig å hjelpe folk her, men husk at det også er mange andre som har masse erfaring og nyttige svar på div spørsmål ;)

Med gewinde så kommer man til et punkt hvor ting begynner å subbe "uansett" hvor "smale" hjul man monterer, men 8x19 ET30 med 225/35 19 går nok ganske greit på A4 B6 og jeg tror det ikke vil subbe før man senker bilen 70-80mm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg må opprette et 820-nr snart jeg ;) Neida, kjempehyggelig å hjelpe folk her, men husk at det også er mange andre som har masse erfaring og nyttige svar på div spørsmål ;)

Med gewinde så kommer man til et punkt hvor ting begynner å subbe "uansett" hvor "smale" hjul man monterer, men 8x19 ET30 med 225/35 19 går nok ganske greit på A4 B6 og jeg tror det ikke vil subbe før man senker bilen 70-80mm.

Takk for hjelpen igjen Runar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var dette bestilt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ooohh,åssen hjul da? : gb :: cool :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir konge Rasmus ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.