#1 Skrevet Mai 1, 2006 Ble litt i tvil her nå , går dette på en B6 uten å subbe? Tenker på en B6 med Fk justerbart montert. Trenger hjelp ASAP! Dekkene er 225/35 Runar (hvor er du)? Er det noen som kjører med dette oppsettet så er jeg takknemlig viss dere poster deres erfaringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2006 Ble litt i tvil her nå , går dette på en B6 uten å subbe?Tenker på en B6 med Fk justerbart montert. Trenger hjelp ASAP! Dekkene er 225/35 Runar (hvor er du)? Er det noen som kjører med dette oppsettet så er jeg takknemlig viss dere poster deres erfaringer. Tror jeg må opprette et 820-nr snart jeg Neida, kjempehyggelig å hjelpe folk her, men husk at det også er mange andre som har masse erfaring og nyttige svar på div spørsmål Med gewinde så kommer man til et punkt hvor ting begynner å subbe "uansett" hvor "smale" hjul man monterer, men 8x19 ET30 med 225/35 19 går nok ganske greit på A4 B6 og jeg tror det ikke vil subbe før man senker bilen 70-80mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2006 Tror jeg må opprette et 820-nr snart jeg Neida, kjempehyggelig å hjelpe folk her, men husk at det også er mange andre som har masse erfaring og nyttige svar på div spørsmål Med gewinde så kommer man til et punkt hvor ting begynner å subbe "uansett" hvor "smale" hjul man monterer, men 8x19 ET30 med 225/35 19 går nok ganske greit på A4 B6 og jeg tror det ikke vil subbe før man senker bilen 70-80mm. Takk for hjelpen igjen Runar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2006 Da var dette bestilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2006 Da var dette bestilt Ooohh,åssen hjul da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2006 Da var dette bestilt Dette blir konge Rasmus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...