#1 Skrevet Mai 1, 2006 Jeg skal til å bytte servopumpa på A6'n. Og for å gjøre det må jeg løs med viftereima da denne driver servopumpa. Det jeg lurer på er; hvor er strammebolten for viftereima? Er den nede på Dynamoen? Om noen har ekspansjonstegninger så hadde det vært fint. På forrhånd takk:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2006 Det ene reimhjulet/spenneren er fjærbelastet. Avspennes med latmannsarm og 17 mm umbrako. Vanskelig å få øye på men..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2006 Hvor ca står dette? Høyre eller venstre side? Oppe eller nede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2006 På min er den midt på, jeg tok en 10mm umbrako å satt i det bergna hullet på strammeren å skudde nedover.. Men det kan no ha forandra seg mange ganger fram til din modell.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...