spm om pris på hellakkering av A6 avant 95

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å lakke bilen, hvis det ikke er alt for dyrt. Noen som vet hva det vil koste å sette bort hele jobben ? Noen som har et lakkfirma å anbefale i Oslo/Østfold ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er umulig å svare på uten å ha sett bilen. Kjør rundt til flere lakkerere og spør!

Men du må nok regne med rundt 15000 for en godt jobb hvis det ikke er for mye sprakling og sliping, men blir fort 25000 hvis de gjør all demonteringen samt at det må sparkles og slipes mye. Kan selvfølgelig finne noen som tar det svart, og da blir det jo mye billigere ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellakkering av 1997 a6 c4 avant ble utført hos Hamax auto a/s i vår.

All demontering før lakk pluss div sliping og retting av småbulker.

Lakkering hos Bergheim autolakk

Husker jeg ikke helt feil kom dette på ca 40 000.

Med full service og div reparasjoner i tillegg kom total verkstedregning på bortimot 60 000. Noen er gale........

Gjør mest mulig selv, benytt ALLE kontakter du skulle ha og spør flere steder før du bestemmer deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7000.- , da leveres bilen klar til maskering og lakk.. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7000.- , da leveres bilen klar til maskering og lakk.. :rolleye:

hos hvem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får IKKE en god lakkjobb for 7000k dette dekker jo så vidt matrialkostnadene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får vel se om jobben er godkjent eller ikke på Våler banen..

Før jeg sier hvem det er kan jeg høre om han tar flere jobber som er like svart som natta..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får vel se om jobben er godkjent eller ikke på Våler banen..

Før jeg sier hvem det er kan jeg høre om han tar flere jobber som er like svart som natta..

Tviler på at han vil ha navnet sitt her gitt : rolleyes Det hadde ihverfall ikke jeg turt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte på hellakkering av en golf iv highline for et par mndr sia og det ville kommet på ca 20000 hos olsen billakkering i fredrikstad. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk pristillbud på lakkering av panser og nede på alle fire dørene (fra pyntelista og ned). det kom til å komme på totalt 13000 kr. Da gjorde jeg ingen ting selv.

Bilen det er snakk om er en A6 95 med mengder av steinsprut og mindere lakkproblemer nederst på dørene. . .

vet det ikke er svar på spørsmålet men det kan kansje gi en indikasjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for gode svar.

Har sjekket et sted hvor de er kjent for god kvalitet på arbeidet: Westby karroseri i Vestby:

Ca 25.000 for alt arbeid.

Hvis jeg demonterer, sliper og maskerer: ca 6-7000.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.