hvem skaffer "audi-håndtak"

Anbefalte innlegg

er på leting etter håndtak som kan sveises inn i dørere mine, noen som vet om noen andre firmaer en autospar som leverer slike?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke bare å gå til din lokale hugger og få kappet ut noen med metall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ellers så er det bare å sjekke på qxl har sett der at det selges slike Audi-dørhåndtak til golf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg helst ville ha henta dette på høggern nå. Tilgangen på Audier med slike er vanvittig mye bedre nå enn for bare få år siden. I tillegg tar du selvfølgelig med deg låskassa og stagene fra håndtaket til låskassa, noe som bør lette monteringa betraktelig. Er du ekstra heldig får du tatt hele sulamitten fra en B4, slik at du får kromma låskasse på kjøpet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg helst ville ha henta dette på høggern nå. Tilgangen på Audier med slike er vanvittig mye bedre nå enn for bare få år siden. I tillegg tar du selvfølgelig med deg låskassa og stagene fra håndtaket til låskassa, noe som bør lette monteringa betraktelig. Er du ekstra heldig får du tatt hele sulamitten fra en B4, slik at du får kromma låskasse på kjøpet!

 

Har kromma låskasse på min b3 (90q) jeg...Tror det er originalt..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får prøve å komme meg til høggeren da. Nærmeste høgger som muligens har noe er lund på lillehammer er en 2 timers kjøretur, hvordan er dem med å kutte opp dører som eventuelt ikke er ødelagt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får prøve å komme meg til høggeren da. Nærmeste høgger som muligens har noe er lund på lillehammer er en 2 timers kjøretur, hvordan er dem med å kutte opp dører som eventuelt ikke er ødelagt?

 

Hmm, har vært der endel ganger på jakt etter deler. Tviiiiler på at de kutter ut slike håndtak til deg fra freshe dører.

Du må sikkert kjøpe hele døra.

Dersom de har noen dører med skader går det sikkert greit men da må du regne med å lete selv ute der.

 

Uansett, ring de først. De har veldig god oversikt på hva de har inne, og gir bra service.

 

Søk også på bruktbildeler.com/no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, har vært der endel ganger på jakt etter deler. Tviiiiler på at de kutter ut slike håndtak til deg fra freshe dører.

Du må sikkert kjøpe hele døra.

Dersom de har noen dører med skader går det sikkert greit men da må du regne med å lete selv ute der.

 

Uansett, ring de først. De har veldig god oversikt på hva de har inne, og gir bra service.

 

 

Tviler egentlig på at jeg får kuttet opp dørene der jeg og, tenkte kanskje bestille blekket fra ebay og kjøpt håndtakene på lund vis dem har de. Du vet ikke om dem ha oppent på lørdager?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke lenge siden jeg bestilte slike på ebay.. 500kr for plata og håndtak ink frakt. Det er jo ikke så gale ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.