#1 Skrevet April 20, 2004 Etter spørsmål av Knut Arne Oppigård om å legge ut bilder av bilen min så gjør jeg det nå. Så det er bare å kose seg hvis den er likbar? Her er det noen bilder av den andre gangen pakkningen på turbon røyk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2004 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2004 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2004 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2004 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2004 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2004 det kom ikke jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2004 noen andre bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2004 6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2004 7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 20, 2004 8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 20, 2004 9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 20, 2004 10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 20, 2004 11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 20, 2004 12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 20, 2004 13 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 20, 2004 dette for holde nå gidder jeg ikke mer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 20, 2004 Dette er vel gamlebilen til Geir René Johansen Bra den ble solgt til en som tar vare på den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 20, 2004 Det stemmer det. Jeg tror ikke akkurat han har tatt dårlig vare på den hvis det var det du mente? Men den blir stelt med nå hverfall...:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 20, 2004 Fin bil, men jeg syntes det så ut som det var noe feil med eksosmanifolden, er liksom en rar klump med noe slanger og sånn der. Sånn kan det vel ikke være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 20, 2004 Opprinnelig postet av Frode Gulbrandsen Fin bil, men jeg syntes det så ut som det var noe feil med eksosmanifolden, er liksom en rar klump med noe slanger og sånn der. Sånn kan det vel ikke være Ja. jeg har ikke helt skjønt hva det der er jeg heller.. men men. hehe :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 20, 2004 Nais, veldig nais. Det så litt trangt ut v. turboen der da. Hvilken effekt skal det være i den? Og med hvilken turbo? Jeg lurer forts på om k03 vil holde for 220hk, og ikke minst om pg-motoren tåler den overladingen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 20, 2004 Nice wheels.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 20, 2004 Opprinnelig postet av Jonas Fekjær Jeg tror ikke akkurat han har tatt dårlig vare på den hvis det var det du mente? Neida Fint modda biler blir ofte kjapt råna i filler av nye eiere - det jeg mente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...