#1 Skrevet Mai 2, 2006 Sitter her å drømmer litt om nye felger til gti'n, b.s. 5x100 Har lyst på RH AH Turbo. DETTE FIRMA har jo omtrent akkurat det jeg vil ha, og det til en grei pris også! : RH AH Turbo 8x17 et47 5x130 kr 1250,- inkl moms. Pr. idag har jeg 8x17 et35. Så har jeg reknet litt og sett litt i 2006 katalogen til FK. Der finner jeg: Alu adapter til Audi A2/A3 (8L) og TT - 5x100 --> 5x130 / 15mm Da skulle det vel bli et47 - 15mm/adapter = et32 som igjen skulle gå ganske greit på gti'n? Finnes det spacer til Porsche? F.eks 5mm 5x130? Hvordan vil det eventuelt bli å kjøre med adapter + spacer? Tvilsomt? Noen som har bilde av mk3 med disse felgene? Helst en sort mk3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2006 Hvorfor ikke kjøpe 20 mm adapter framfor 15 mm adapter og 5 mm spacer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2006 Hvorfor ikke kjøpe 20 mm adapter framfor 15 mm adapter og 5 mm spacer?? Fordi med 15mm adapter vil jeg komme nærmest det innpresset jeg har i dag, men når jeg ringte for å sjekke prisen på felgene + adaptere, sa dem at dem hadde bare 20mm adapter, og i tillegg sa dem at skulle jeg ha adapter motte jeg opp i 20mm. Er redd det blir litt for lavt innpress. Trodde selv at minimum tykkelse på adaptere var 20mm, men som jeg skreiv i første innlegg, så står det at fk har 15mm adapter 5x100-->130. Derfor ville jeg bare prøve med 5mm spacer for å se om det går med 20mm adapter (tenker jo litt på sikkerheten også. er jo bedre "feste" i en 20mm adapter.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2006 Hør med han her på Ebay. Han fikser de fleste adaptere. Klikk Her Har selv bestillt adaptere av han og han svarer raskt på mail og han bruker 3-5 dager på å lage adaptere. Ikke er prisen så ille heller 140$ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...