#1 Skrevet April 20, 2004 Er det noen her som kan skaffe med koblingsskjema over høyderegulering delen til Xenon lys? Gjeller en Passat 99 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2004 Da skal du få litt å gjøre, vurderte å ordne det når jeg ettermonterte xenon, men gadd ikke (2-3 sensorer + styringsenhet og kabling): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2004 det der hadde jeg fint hoppet over:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2004 Det holder med manuell justering spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2004 Har manuell ja. Men delene kan jeg få fra tyskland for en billig peng. Derfor skulle jeg hatt skjema for å se å mye det er å koble Å montere sensorer er jo fort gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2004 Du må jo legge kabling også, regner ikke med at det er der fra før (mellom lys, sensorer og hjerne). Hjernen må også kobles til diagnosebussen i bilen, og når alt er oppe og går må du bruke vagcom for å stille inn lysene. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2004 Vet det....snakket med i finnland akkurat. trengte kun 3 ledninger fra hver sensor inn til xenon hjernen. Hjernen trenger kun + og - pluss bussen Vag-com har jeg så det er ikke noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2004 Hmm.. mulig jeg er litt trøtt, men ut ifra det bildet er det kun en sensor bak, right? Isåfall er det samme som på Lupo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2004 Bildet er litt uklart, nr 4 er tydelig foran, og den ene nr 15 er bak, så er det en nr 15 til... BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 21, 2004 Hva er hensikten med 3 sensorer? 1 til når bilen heller horisontalt (sett forfra eller bakfra)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...