#1 Skrevet Mai 2, 2006 Førstkommende søndag (7. mai) er vel første søndag i mai, og derfor dags for ett lokallagsmøte igjen. Eller hva sier dere gutter og jenter? Jeg foreslår at vi møtes ved Atlanten kl. 19.00 (slik som vi gjorde det sist)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2006 Jeg er helt med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2006 Den er god. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2006 That's a go... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2006 kan vi ikke ta det i onne port, Nigeria da? da jeg forsatt er her nede den dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2006 kan vi ikke ta det i onne port, Nigeria da? da jeg forsatt er her nede den dagen Hehe...dekker du tur/retur-utgiftene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2006 Hehe...dekker du tur/retur-utgiftene da? hehe må selge s2'en da problemet er at man trenger visum for å reise hit og det er ikke lett å få.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2006 Jeg kommer, kan noen ta med vacn skiltplater til meg samtidig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2006 ...kan noen ta med vacn skiltplater til meg samtidig? Det må i så tilfelle Ronny gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...