#1 Skrevet Mai 2, 2006 Noen som vet hva slags felger dette er? Og vet noen om noen brukte å få tak i av disse? Hadde vært kjempeflott om noen kunne hjelpe. Broren min har tre stykk, men han mangler 1stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2006 Er vel en Stil Auto felg dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2006 Prøv http://www.poleposition.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2006 skremmende lik Azev A men de har annen innfesting på senterdekselet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2006 Prøv http://www.poleposition.no Hva kan jeg finne der? Selger de brukte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2006 Dette er, som sagt en Stil Auto-felg og den heter Sigma. Men det er rimelig lenge siden jeg har sett at slike er å få tak i nye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2006 Dette er, som sagt en Stil Auto-felg og den heter Sigma. Men det er rimelig lenge siden jeg har sett at slike er å få tak i nye... Ok, takk:) Men husker du hvor du så de sist til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2006 Ok, takk:)Men husker du hvor du så de sist til salgs? Kan i grunnen ikke si at jeg har fulgt med så mye på hva som har vært å få tak i i Norge de siste 10 årene (handler i Tyskland). Kan i grunnen ikke si jeg har sett de felgene i noe reklamer (innen- eller utenlands) etter 1998. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2006 Noen som vet hva slags felger dette er?Og vet noen om noen brukte å få tak i av disse? Hadde vært kjempeflott om noen kunne hjelpe. Broren min har tre stykk, men han mangler 1stk Som påpekt før er det Stil Auto Sigma 16 felger. Mener det var Hellanor som hadde agenturet på disse dengang og Pole Position solgte masse. Disse felgene hadde nesten samme status i 1993-95 som Audi replika-felger har nå. Mener det er 7,5x16 ET30. Aner ikke om det er mulig å få tak i slike, må vel være brukt i såfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...