#1 Skrevet April 20, 2004 Hei... Min yttre drivakselmansjett har tydligvis "gått lekk"... Mye grease som hadde spruta inni hjulet når jeg var ute å kjørte idag. (var ikke slik igår) Fant ett delenummer på mansjettsett med grease og monteringsutstyr... Men, lurer på om noen har byttet slike og vet om det er mye styr? Lett å gjøre selv? På forhånd takk Morten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2004 Opprinnelig postet av Morten Bondø Hei... Min yttre drivakselmansjett har tydligvis "gått lekk"... Mye grease som hadde spruta inni hjulet når jeg var ute å kjørte idag. (var ikke slik igår) Fant ett delenummer på mansjettsett med grease og monteringsutstyr... Men, lurer på om noen har byttet slike og vet om det er mye styr? Lett å gjøre selv? På forhånd takk Morten. Her står mye om samme problemet:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=5378 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2004 Search and you shall find Thanks Morten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2004 Å bytte den er en "smal sak"! Med løftebukk klarer du jobben på en time. Noen triks er det, men du har vel de (triksene) inne? Om ikke, kan jeg hjelpe! Møller selger "reppsett" m/ mansjett, fett, ny senterbolt og "strammebånd" ->300 - 400 kr. Ny senterbolt skal tiltrekkes med momentnøkkel - Møller vet antall newton. Dette er en grei jobb, vær nøye med renhold av drivknuten! Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2004 Har en service-manual her, så sto relativt greie forklaringer der... samt NM for stramming... Fant også delenr på "repsett" som du nevner, så skal bestille ett sånn imorra. Har bare kjørt 2mil siden den sprakk, og sprekka er minimal, så tror ikke det er noe smuss eller noe der. Skal se om jeg ikke får bytta den selv da Morten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...