#1 Skrevet Mai 2, 2006 Jeg lurer på en ting,jeg byttet ut kombiinstrumentet mitt i Februar og har nå lyst til å sette på chromeringer (igjen) i mitt nye instrument men de sa at jeg ikke burde gjøre det så lenge det er garanti på det,men hvor lenge er det garanti? 3mnd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2006 3ÅR/100.000KM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2006 Oj,såpass. ja. Jaja,da får jeg se hva jeg gjøre. Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2006 3ÅR/100.000KM Nå mener du vel garantien på bilen? Han har skiftet instrumentet i februar og spør så vidt jeg kan skjønne hvor lang garanti det er på instrumentet. Gjetter på 1 års garanti på dette men hvis du spør så vet de det der du har kjøpt instrumentet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2006 All reklame fra vw/audi sier at alle orginaldeler har 3 års garanti eller 100.000 km! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2006 Nå mener du vel garantien på bilen? Han har skiftet instrumentet i februar og spør så vidt jeg kan skjønne hvor lang garanti det er på instrumentet. Gjetter på 1 års garanti på dette men hvis du spør så vet de det der du har kjøpt instrumentet. Merkeforhandlere i Norge har som de andre nevner 3 år/100'km garanti på delene. Spiller ingen rolle hvor gammel bilen din egentlig er. Skifter du et styrestag på din -98 caravelle har du bedre garanti på det nå, enn da bilen var ny. Ganske så genialt Står forøvrig om det på importørs hjemmesider også. Dette ble innført 01.11.2001 samtidig med at nybilgarantien ble utvidet til det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2006 Jeg bøyer meg i støvet og beklager forvirringen jeg har skapt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...