Garanti på nye deler i fra Audi/Møller?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting,jeg byttet ut kombiinstrumentet mitt i Februar og har nå lyst til å sette på chromeringer (igjen) i mitt nye instrument men de sa at jeg ikke burde gjøre det så lenge det er garanti på det,men hvor lenge er det garanti? :rolleye: 3mnd? : klø ::confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3ÅR/100.000KM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj,såpass. ja. :D

Jaja,da får jeg se hva jeg gjøre.

Takk for svar! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3ÅR/100.000KM

 

Nå mener du vel garantien på bilen?

 

Han har skiftet instrumentet i februar og spør så vidt jeg kan skjønne hvor lang garanti det er på instrumentet.

 

Gjetter på 1 års garanti på dette men hvis du spør så vet de det der du har kjøpt instrumentet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

All reklame fra vw/audi sier at alle orginaldeler har 3 års garanti eller 100.000 km!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå mener du vel garantien på bilen?

 

Han har skiftet instrumentet i februar og spør så vidt jeg kan skjønne hvor lang garanti det er på instrumentet.

 

Gjetter på 1 års garanti på dette men hvis du spør så vet de det der du har kjøpt instrumentet.

 

Merkeforhandlere i Norge har som de andre nevner 3 år/100'km garanti på delene. Spiller ingen rolle hvor gammel bilen din egentlig er. Skifter du et styrestag på din -98 caravelle har du bedre garanti på det nå, enn da bilen var ny. Ganske så genialt :) Står forøvrig om det på importørs hjemmesider også.

 

Dette ble innført 01.11.2001 samtidig med at nybilgarantien ble utvidet til det samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bøyer meg i støvet og beklager forvirringen jeg har skapt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.