Hjelp lyspærebytte Touran!!

Anbefalte innlegg

Heisann!!

 

Ene lyset i høyre baklykte er gåen.. Men hvordan kommer jeg til for å bytte denne... Kikket i 2 sek på det uten å bli klok.

 

Noen som har byttet????

 

Daggi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!!

 

Ene lyset i høyre baklykte er gåen.. Men hvordan kommer jeg til for å bytte denne... Kikket i 2 sek på det uten å bli klok.

 

Noen som har byttet????

 

Daggi

Står i det heftet som følger med bilen. ;)

Men må ha av det plastikkdekslet som er "over" lykta mot bakluken og så er det 3 skruer der. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for meget raskt svar.. Finner utav det da.... Noe å gjøre imorgen tidlig... :)

 

Daggi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for meget raskt svar.. Finner utav det da.... Noe å gjøre imorgen tidlig... :)

 

Daggi

klødde meg litt i hodet første gangen selv jeg. :)

Men har vel gått i orden nå. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det sitter et plasdeksel lang bakuluks som må drass av... vær forsiktig her...

 

så under der sitter det 2 skruer som er 15 mm trox så er det bare å dytte lampen forsiktig ut til siden (ut fra bakluka)

 

bytte pære og montere sammen igjen. men vær veldig forsiktig når du skal sette på de plast dekslene igjen. disse har små haker som skal inn igjen i sporene sine og de knekker veldig lett.. tro meg (hehe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHE

 

Opsahl bil i Lier brukte 3kvarter på 1 pæra i baklykta på bilen til pappa!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHE

 

Opsahl bil i Lier brukte 3kvarter på 1 pæra i baklykta på bilen til pappa!!!

 

 

håper virkelig du kødder nå??? isåfall burde de ikke hatt lov til å kalle seg belverksted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei!

 

Bilen ble kalt inn på verksted for bytting av no motorfester, som var underdimmensjonert. Også når pappa leverte den på verkstedet, visste det seg at de ikke hadde boltene, så han måtte komme tilbake! Men da fikk de hvert fall bytte den pæra bak, siden bilen først var inne!

 

Kom tilbake 3kvarter etterpå med bilen

: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, gikk relativt lett å bytte 5-6 minutt så var en vellykket operasjon gjennomført... Alt vel me bilen og lyser som om den var ny igjen: smil :

 

Kikket først i instuksjonsboken for å slippe å erststatte ødelagte deler... : haha :

 

Goood Helg.. Sommeren har komt: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.