#1 Skrevet Mai 3, 2006 Noen som har erfaringer med Touareg ? Kjente svakheter, feil, mangler eller andre ting man bør merke seg om man skal gå til innkjøp av en slik ? (Det er min Far som har begynt å mumle om at en slik kan være interessant.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2006 Jeg tror det beste stedet kan være å sjekke med VWVortex-forumet. Husk bare på at det hovedsaklig er 3.2 V6 og 4.2 V8 som er solgt i USA, noen få V10 TDI fins der også, men ikke mange. Det er selvfølgelig noen internasjonale brukere der også. Direkte Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2006 Da ligger første Touareg'en på finn.no under 500' ute ser jeg Noen nå som har noen kjente feil og problemer ? Spanet kjapt gjennom VWVortex-forumet sist, uten at jeg fant noen volsomme katastrofer der, men mange som tilsynelatende hadde hatt en del småplukk og forhandler-relaterte saker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2007 Jeg vil også høre om noen har erfaringer med denne bilen som jeg vurderer å kjøpe. Send mail!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...