Anbefalte innlegg

Noen som har handlet med dekkspectrum?

Har ventet på felger som er bestillt og betalt for ca 3uker siden..

Har prøvd å ringe og etterlyse men de tar ikke tlf: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har handlet med dekkspectrum?

Har ventet på felger som er bestillt og betalt for ca 3uker siden..

Har prøvd å ringe og etterlyse men de tar ikke tlf: bh :

Fin fint at du legger ut om Dekkspectrum her nå,driver å mailer med de ang hjulkjøp.Men skal egentlig føre over penger for hjulene nå men får ikke svar på mailer nå så tror jeg dropper de hvis de driver useriøst! :fy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin fint at du legger ut om Dekkspectrum her nå,driver å mailer med de ang hjulkjøp.Men skal egentlig føre over penger for hjulene nå men får ikke svar på mailer nå så tror jeg dropper de hvis de driver useriøst! :fy:

Dropp det du...har ventet på felger i 4 uker: bh : hadde jeg vist hva jeg vet i dag så hadde jeg ikke satt min fot innenfor den døra..hjelper lite med billige felger når de aldri kommer: mad : har blitt lovet felgene til tirsdag,kommer de ikke da må jeg bestille meg en annen plass: bh :

Når man setter inn annonser i alle mulige blad om billige felgpakker burde de ha noen sett på lager syns jeg:fy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De virket seriøs når jeg snakket med dem de første gangene. Før jeg overførte pengen svarte de tlf med en gang, men etter det var gjort er det umulig å få tak i de! Har jo betalt 12995kr så viss ikke felgene kommer snart må man vel ta seg en tur på besøk til de...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De virket seriøs når jeg snakket med dem de første gangene. Før jeg overførte pengen svarte de tlf med en gang, men etter det var gjort er det umulig å få tak i de! Har jo betalt 12995kr så viss ikke felgene kommer snart må man vel ta seg en tur på besøk til de...

har aldri hatt behov for å ringe heldigvis:) men er litt lei av å kjøre innom der for å mase..men det blir siste gang om tirsdagen,Sier han at de kommer onsdag da kan han beholde dem...: mad : ble litt hissig i butikken der i dag,tror ikke han likte det med andre kunder i butikken:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har aldri hatt behov for å ringe heldigvis:) men er litt lei av å kjøre innom der for å mase..men det blir siste gang om tirsdagen,Sier han at de kommer onsdag da kan han beholde dem...: mad : ble litt hissig i butikken der i dag,tror ikke han likte det med andre kunder i butikken:)

Psss,det må de jaggu tåle når de driver USERIØST! : mad ::rolleye:

Men er super takknemlig for all info dere legger inn om dette firmaet,satt egentlig bare å venta på kontonr og info i fra de men har ikke hør i fra de på 2dager nå så da går jeg ett annet sted med casha min :D

Svindler de folk er det bare å gå RETT til purken og anmelde de! :fy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge har du venta da?

Jeg fikk beskjed om at det hadde igjen 1sett av det jeg skulle ha,men da spørs det vell om de har det..

Driter i hele Dekkspectrum jeg nå da altså! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge har du venta da?

Jeg fikk beskjed om at det hadde igjen 1sett av det jeg skulle ha,men da spørs det vell om de har det..

Driter i hele Dekkspectrum jeg nå da altså! : smil :

hvilken pakke lurte du på da???? ikke bbs rs-gt kopi hvertfall skjønner jeg:)

de har ikke engang utstilt felg av den pakken jeg har bestilt,det er litt dårlig syns jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjennom på tlf nå, etter de hadde stengt... Men fikk ikke noe svar på om felgene mine var på vei eller ikke fordi han som styrer sjappa var ute: bråk : . Så spørs det bare om han ringe tilbake. De hadde 150 ubesvarte anrop om dagen, derfor var det ikke så rart jeg ikke hadde fått svar sa han..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken pakke lurte du på da???? ikke bbs rs-gt kopi hvertfall skjønner jeg:)

de har ikke engang utstilt felg av den pakken jeg har bestilt,det er litt dårlig syns jeg..

19" A8 felger. :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjennom på tlf nå, etter de hadde stengt... Men fikk ikke noe svar på om felgene mine var på vei eller ikke fordi han som styrer sjappa var ute: bråk : . Så spørs det bare om han ringe tilbake. De hadde 150 ubesvarte anrop om dagen, derfor var det ikke så rart jeg ikke hadde fått svar sa han..

Hmm,såpass ja. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har det ordnet seg for folket eller??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har i hvertfall fått svar på mine mailer nå,men er fortsatt i tvil om jeg tørr å forskuddsbetale til de også sender de hjulene. :rolleye:: rolleyes

Spurte om en annen betalingsmetode men det virket vanskelig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har det ordnet seg for folket eller??

Vi får se førstkommende tirsdag om det blir felger:confused: er så møkk lei av å kjøre på utslitte 15": mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har endelig fått beskjed om at felgene er på tur. Utrolig nok...

Ble sendt fredag, omentrent 3 uker etter at de lovde å sende.!

Blir aldri mere å handle derifra!!!!!!!!!!!!!!!:fy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET E IKKJE MULIG, HAR ENDELIG FÅTT DEKKAN SÅ HAR DEM KLART Å LAGT PÅ FORSKJELLIGE DEKK: bh : : bh : : bh : . 3STK 235.35.19 OG 1STK 225.35.19!

VIL ANBEFALE PÅ DET STERKASTE Å IKKJE HANDLE MED DEKKSPECTRUM, FOR MERE USERIØSE FOLK SKAL MAN LEITE LENGE ETTER!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry at jeg sitter å flirer ass men hvordan er det mulig å legge på 3+1 forskjellige dekk? Har han fyren røyka lut på jobben eller? Skjønner det er tragisk for deg men HAHAHA er det mulig: haha :

Bor du veldig langt unna eller? Hvis ikke tror jeg jeg hadde dratt ned ditt å gitt han ett par gloser som er XXX-merka: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke noe Dekkspectrum her nei... : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry at jeg sitter å flirer ass men hvordan er det mulig å legge på 3+1 forskjellige dekk? Har han fyren røyka lut på jobben eller? Skjønner det er tragisk for deg men HAHAHA er det mulig: haha :

Bor du veldig langt unna eller? Hvis ikke tror jeg jeg hadde dratt ned ditt å gitt han ett par gloser som er XXX-merka: bh :

Ja kan virkelig lure på ka som e innhalert der....: eek :

Bor rett utenfor harstad, så et stykke e det jo.. men ikkje langt nok unna til æ snart fær en liten tur på besøk til dem: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette gir jo meg gode forhåpninger for morgendagen: rolleyes

Gleder meg virkelig for å se om han holder avtalen denne gangen.....

Har du ringt gjøken å spurt om de trenger briller eller??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette gir jo meg gode forhåpninger for morgendagen: rolleyes

Gleder meg virkelig for å se om han holder avtalen denne gangen.....

Har du ringt gjøken å spurt om de trenger briller eller??

Har prøvd å ring x antall ganga og når æ til slutt fikk svar hva ikkje "sjefen" tilgjengelig. Fikk svar på mail i går at han skkulle sende opp nytt dekk. Har prøvd å få kontakt med dem i dag får å få et sendingsnr for å være sikker på at dem har sendt det, men får ikkje kontakt med dem! Gir snart opp...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke greit..Fikk faen meg ikke hjul i dag eller: bh : 5 uker siden jeg bestilte i dag.. men han tok i det minste kontakt før jeg rakk å dra dit for å si at de kommer torsdag.he he he tenkte jeg kunne vente å se til da om det dukker opp . får ikke bestilt noen andre steder før fredag lell: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sharif tendenser her jo :)

Jeg går å venter på min 5 uke...

Forbrukerådet neste...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de samarbeider vel med sharif tror jeg..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de samarbeider vel med sharif tror jeg..: rolleyes

felgene mine skal vist komme derifra ja.....

Han ene som jobber der kalte sharif for useriøs: rolleyes Vet ikke helt om man burde si det når de ikke er bedre selv..

sharif har i det minste en stor kundegruppe,det tror jeg ikke dekkspectrum har lenge hvis de fortsetter i den stilen her...: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.