Anbefalte innlegg

felgene mine skal vist komme derifra ja.....

Han ene som jobber der kalte sharif for useriøs: rolleyes Vet ikke helt om man burde si det når de ikke er bedre selv..

sharif har i det minste en stor kundegruppe,det tror jeg ikke dekkspectrum har lenge hvis de fortsetter i den stilen her...: mad :

Mine felger hadde de på lager hele tiden! Knødde bare med å sende de!!!

Og det dekket som han skulle sende var han plutselig fri for nå, så må vel vente 1år til: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine felger hadde de på lager hele tiden! Knødde bare med å sende de!!!

Og det dekket som han skulle sende var han plutselig fri for nå, så må vel vente 1år til: bh :

FRI FOR:evil: hvis det dukker opp felger til meg i morgen så skal jeg jo ha to i den dimmen..........kommer til å bli litt hissig oppe hos den karen i morgen hvis jeg ikke får felgpakka mi:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FRI FOR:evil: hvis det dukker opp felger til meg i morgen så skal jeg jo ha to i den dimmen..........kommer til å bli litt hissig oppe hos den karen i morgen hvis jeg ikke får felgpakka mi:evil:

Ja gi lyd i fra dæ viss/når du har fått , så får æ ihvertfall vite om han spyr ut løgne heile tia til mæ.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det virkelig mulig at noen så seriøse kan drive så useriøst??

måten di driver på er virkelig å grave sine egen grav.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja gi lyd i fra dæ viss/når du har fått , så får æ ihvertfall vite om han spyr ut løgne heile tia til mæ.

he he he nå har jeg i det minste sett felgene mine:) men får de ikke før i morgen da de ikke hadde(nankang eller hva det heter) 235/35-19 dekk på lager... ikke hadde de 265/30-19 eller men får i stede 275/30-19 å det passer 100% med min rulleomkrets:) de hadde 235 i khumo så får de ikke inn i morgen så tar jeg det i stedefor:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

no har han i det minste dekk til deg på lager..Fikk felgpakka mi etter 5 uker å 2 dager med venting.... no er det bare å finne seg et sted hvor de selger spacere 275/30-19 ble helt borte i hjulbuen: eek :

Da har jeg mildt sagt hatt min siste felghandel hos denne karen;)

lykke til for din sin del også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk i dag en hyggelig tlf samtale fra Dekkspectrum:) !

Han ringte å beklaget veldig det som var skjedd! Hørtes ut som han virkelig mente at det var leit alt som var skjedd!!

Veldig kjedelig at det skjer sånne ting, og spesielt når man VENTER på ting som man helst burde ha hatt dagen før det er bestillt..

Synes ihvertfall at det er veldig positivt å ringe å beklage det slik han gjorde, noe som æ ikkje trur kem som helst ville ha gjort. Kanskje det blir handel en annen gang også.

Fikk også kompensasjon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk i dag en hyggelig tlf samtale fra Dekkspectrum:) !

Han ringte å beklaget veldig det som var skjedd! Hørtes ut som han virkelig mente at det var leit alt som var skjedd!!

Veldig kjedelig at det skjer sånne ting, og spesielt når man VENTER på ting som man helst burde ha hatt dagen før det er bestillt..

Synes ihvertfall at det er veldig positivt å ringe å beklage det slik han gjorde, noe som æ ikkje trur kem som helst ville ha gjort. Kanskje det blir handel en annen gang også.

Fikk også kompensasjon!

Bra det ordnet seg for deg da....

for min del kjennes det ut som jeg sitter oppå en vaskemaskin som sentrifugerer en diger stein,orker ikke tanken på å svinge oppom der igjen for å klage så en kompis skal få ta seg av det i morgen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.