#1 Skrevet Mai 3, 2006 Lurer litt på om Lmm min er gåend , det er ikke noe forskjell om jeg drar ut ledningene , den går likt på tumgang , er det noe jeg kan gjøre med den eller er det bare og kjøpe ny ?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2006 Når jeg dro ut min ledning hørtes det ut som jeg hadde fylt diesel på bilen! Så den høres gåen ut. Du kan prøve å kjøpe Electronic spray å rense LMM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2006 Jeg postet en how-to på hvordan å teste denne engang i tiden, men den høres føkka ut.. Søk litt i mine gamle poster, så finner du det sikkert. Er bilen tung å starte (starter men stopper igjen) når den er kald er det nesten helt sikkert den. Ny får du bl.a brukt eller ny på mekonomen, be de bruke Bosch-nummeret ved bestilling så får du den i innbytte. (=lavere pris..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...