#1 Skrevet Mai 3, 2006 nye felger til bilen min. er det noen som vet av no bra felger som ikke er så alt for dyre, som har passe dyk pant. jeg er ute etter no 16x7-8" felger. RIAL og RH har vel no bra slike felger til ikke så upris. om noen har no bilder av felger som kan passe til bilen min, så bare sleng de på tråden her her er hvertfall bilde av biln min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2006 hvilke felger er dette, og hva slags pris er det på de ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2006 Det er Brock (B2..mener jeg??) 9x16, ET 30. Med Falken-451 i 215/40x16 kostet de 8900,- hos Shariffen i 2003 tror jeg det var. Sinnsykt god pris....angrer som en hund at jeg solgte de til en Beemer-fyr fra Brummunddal for 6 lapper....(dog med noe slitte dekk....) Hørt litt på pris på slike og tror du må ut med over 10 lapper for ett sett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2006 BBS RS 8x16 eller Azev A 8x16 / 8x17 kler det karrosseriet veldig bra syns jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2006 BBS RS 8x16 eller Azev A 8x16 / 8x17 kler det karrosseriet veldig bra syns jeg.. har du no bilde av disse felgene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2006 Det er Brock (B2..mener jeg??) 9x16, ET 30. Med Falken-451 i 215/40x16 kostet de 8900,- hos Shariffen i 2003 tror jeg det var. Sinnsykt god pris....angrer som en hund at jeg solgte de til en Beemer-fyr fra Brummunddal for 6 lapper....(dog med noe slitte dekk....) Hørt litt på pris på slike og tror du må ut med over 10 lapper for ett sett.. akkurat, men det var ikke akkurat etter ønsket mitt da, ikke så alt for dyre felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 4, 2006 desverre, ikke noe bilde, men var/er vel en "lyse"blå 90 her i klubben som har 8.5x17 Azev A om jeg ikke husker helt feil... Fra oslo kanten eller noe tror jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 4, 2006 denne du tenker på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...