Noen med heftigere innhold i garasjen ????

Anbefalte innlegg

Ikke nok med at hytta mi ble lagt ut for salg. De har vært i garasjen også!!!

Tja.....: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYK garasje : eek : : eek : skulle gjerne hatt disse bilene ;)

Men mangler såklart noen gromme VW/Audi da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere fikk velge 1 bil i garasjen, hvilken ville dere tatt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg ser de bildene er det første som slår meg " Noen har faktisk frimerkesamlinger som er like mye verdt som den bilparken" den neste tanken er naturlig nok " hvorfor har de det: bh : "

Der var det mye gromt ja: rock :

Edit, for å svare på spørsmålet ditt Arne så tvilte jeg litt men valget falt på denne.

exotics-32.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart denne:

exotics-60.jpg

exotics-54.jpg

Fins ikke mange av disse ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne uten tvil!!

exotics-48.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne, en Ferrari 288 GTO, den nest værste bilen som ble bygget etter Gr.B spesifikasjoner, etter Porsche 959, selvfølgelig. Og siden jeg ikke ser noen 959 på bildene (rart, egentlig) så faller valget på GTO.

exotics-59.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte denne blondina med litt "US-stuk" jeg

exotics-60.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror fint jeg kunne tatt det som ble igjen etter andre hadde forsynt seg uten å føle at jeg måtte nøyd meg med noe.. : rolleyes Dæven det var mye lekre biler der!! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok jeg hadde hatt store problem med å velge KUN en bil. Men tror nok det hadde blitt den Carrera GT............;) Ferrari er for pyser det.: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg hadde tatt den Peugot'en som sto der jeg ,, Uberfet tralle : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å ha tatt den dyreste med en gang vel, så kunne en lett solgt den, og heller kjøpt noe anna artig, og enda hatt igjen flust av penger..

Den dyreste der er vel Enzo`n eller?? Meiner de sa det var 1 mil US dollars for den på Gumball week som går på Extreme Sports nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den dyreste der er vel Enzo`n eller?? Meiner de sa det var 1 mil US dollars for den på Gumball week som går på Extreme Sports nå...

yepp, brukt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

yepp, brukt ;)

Litt OT, men hvor mye koster den ny? Veit det er noe restriksjoner i henhold til at du må ha hatt en Ferrari F50 osv osv, for å i det hele tatt få lov til å kjøpe en Enzo, men artig å veta prisen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SÅ ikke en eneste Audi jeg!!!:

men joa, så bra ut den garasjen der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nok valgt denne jeg

exotics-49.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enzo kostet vel 1million dollar ny, og har nå en bruktverdi på over 2 millioner dollar?

Rart han ikke har ferrari ffx som er den dyreste bilen til ferrari... som koster 1,7 millioner dollar ny. En sånn en sto forresten på automessen i år, rå bil. Men er ikke godkjent for bruk på offentlig vei.

image.php?id=142661

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart den røde her. Alt av Porsche GT2/3, Ferrari, Noble og S7 ble rundingsbøyer på Brands Hatch

exotics-63.jpg

Lav Vekt Er Makt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enzo kostet vel 1million dollar ny, og har nå en bruktverdi på over 2 millioner dollar?

Ja, bilen stiger i verdi fordi den er ettertraktet og krasjes altfor ofte av sjåfører som selvfølgelig ikke burde eid slike biler.

enzocopcrash-thumb.jpg

Rart han ikke har ferrari ffx som er den dyreste bilen til ferrari... som koster 1,7 millioner dollar ny. En sånn en sto forresten på automessen i år, rå bil. Men er ikke godkjent for bruk på offentlig vei.

Ikke så veldig rart egentlig, siden det bare er laget 19 stk FXX som ble solgt til utvalgte kunder. Hvordan den norske eieren har blitt en utvalgt kunde forstår ikke jeg helt men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bak den mustangen, Viss det er en ekte COBRA så er vel den og verdt endel dollars etterhvert...

Mye fete biler denne karen hadde, men hadde og en veldig smal bilsmak, skulle eg først hatt så mange biler ville jeg iallfall variert litt mer, står vel nesten 10 lotuser der, og flere like ferarrier, bare forskjellige farger, heh.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Hvordan den norske eieren har blitt en utvalgt kunde forstår ikke jeg helt men...

Hvem er den norske eieren? Er det en slik bil en viss person i nærområdet anskaffa seg for litt siden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer. FXX'n holder til på Sørlandet, og eies av en mann som er en jævel på å selge binders. Han er vel også en av de privatpersonene i verden som har best forhold til den innerste kretsen i Maranello.

Jeg har nevnt dette i en annen tråd, men Ryanair flyr til Milano for småpenger. Lei en bil, og kjør til Maranello. Helt villt! Testbanen til Ferrari, prototyper i gatene og så inn i h.. mye god mat og drikke. Slipper unna med

3-4000 for en tur fra Søndag til Onsdag. Så en mattsvart FXX sidelengs i 300 på banen. Jeg kan dø lykkelig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eies av en mann som er en jævel på å selge binders

: smil :

Han eide tidligere bl.a. en RS6 mens broren hadde en RS4 som nå bor på brygga i Lillesand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.