#26 Skrevet Mai 5, 2006 Jeg bare ble stum av det jeg så i garasjen. Er det mulig! Ikke stygt ment, men her det en som har aaaalt for mye penger. Lurer på om jeg skal sende adressa mi til han jeg, og si at jeg tenger ny bil! :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 6, 2006 Han eide tidligere bl.a. en RS6 mens broren hadde en RS4 som nå bor på brygga i Lillesand. Ja, den som kunne realisert den drømmen! (Er det ikke bedre å leve med drømmer, enn å ha realisert alle og ikke ha noen? Det er en liten trøst, SKÅL, God natt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 6, 2006 Hvis dere fikk velge 1 bil i garasjen, hvilken ville dere tatt? Først ville jeg nok valgt meg ut den "ubetydeligste" bilen med høyest verdi, solgt denne og finansiert noe typ 85 .. Men skulle jeg valgt kun en jeg måtte beholde i garasjen ville nok jeg og - slik som Per - tatt 288en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...