AutoCadtegning av Caddy pickup?

Anbefalte innlegg

Det kan hende at denne skulle ligget under styling eller no men om noen føler seg kallet til å flytte den til et mer egnet sted, gjør gjerne det.

Er det noen som har strektegninger av Caddy pickup? Sånn som ligger av masse Audier på NordicAudi.

Alternativt, er det noen som kan fjerne all fargen og raster på et bilde av en sånn at det blir lettere å "lakke " den i paint? ( Jada jeg vet det finnes noe som heter photoshop og at det er drita bra til sånt men jeg kan ikke bruke det og dermed er paint best. Det er bare for å se litt på overgangen mellom 2 farger siden jeg leker med tanken om å ha 2 farget bil)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

to til..

edit: fikk ikke linkene dine til å funke..:o

phantom2.gif

phantom1.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du to stk. strektegninger av bilen.

http://www.wessel-berg.net/caddy/caddy_pickup.rar

Sånn, ble problemer med de to filene så jeg laget en .rar-fil.

Da skal det funke :)

Ehhh... fikk lasta ned fila og begge bildene, men jeg får ikke åpna dem: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må laste ned WINRAR terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må åpne filene som ligger inne i caddy_pickup.rar i Photoshop eller annet program som takler å åpne filer i strek-format. Adobe Illustraotr kanskje, har ikke prøvd det men funker fint for meg i Photoshop vertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpnet fila i Photoshop og lagret den som .jpg til deg...

Den andre fila ineholder caddy pickup med tak, men regner ikke med at du skukke ha den?

caddy.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...zip...sånn at det blir lettere å "lakke " den i paint? ( Jada jeg vet det finnes noe som heter photoshop og at det er drita bra til sånt men jeg kan ikke bruke det og dermed er paint best. Det er bare for å se litt på overgangen mellom 2 farger siden jeg leker med tanken om å ha 2 farget bil)

Quoter meg sjøl her jeg. Skulle kanskje vært litt mer spesifik, siden maskina mi sliter med å åpne photoshop (prøvde å åpne bildet der men programmet nekta å starte) må jeg ha filene i bmp. jpg. eller noe annet kjipt som paint takler. Vet at overskriften ikke er helt dekkende for det ( er vel snart en som kommer med ei cad fil nå da bare på kødd: haha : ) og det beklager jeg.

Regner med at det var svar til tipset ditt også JAM;) men takk for tipset.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den andre fila ineholder caddy pickup med tak, men regner ikke med at du skukke ha den?

Menmenmen? Dette er jo en Skoda-Caddy! Terje har en Einser-Caddy!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha dette tar jo helt av: haha :

Takk for hjelpen, men dette er jo selvfølgelig nyetypen (som jeg ikke trodde fantes uten tak engang annet enn som Skoda pickup: bh : ) Fantastisk hva som finnes på pc`er rundt omkring.

Det er denne typen jeg har

attachment.php?attachmentid=7270&stc=1&d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.