#1 Skrevet Mai 4, 2006 Det knetter i forstillingen på høyre side fremme. Det knetter likefør jeg får full sving også når jeg svinger tilbake. Hvilke deler må jeg bytte eller hvordan finner jeg det ut:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2006 Skjer det under kjøring eller også når bilen står stille? Kan være fjøra som glipper ut av skåla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2006 Skjer det under kjøring eller også når bilen står stille? Kan være fjøra som glipper ut av skåla. Det er både når jeg står i ro og kjører sakte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2006 Må nesten bare jekke den opp å prøve å lokalisere lyden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2006 Den er god! Skal opp med bilen til helga likevel:) Får sjekke om det er slakke i noen av leddene samtidig da: rolleyes Takk for tipsene vertfall;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2006 Den er god! Skal opp med bilen til helga likevel:) Får sjekke om det er slakke i noen av leddene samtidig da: rolleyes Takk for tipsene vertfall;) Kan være nettopp det ja. Slakk i en bærearm. Kan være vanskelig å finne i så fall men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2006 Jeg har dette foran,kun i dumper og på brostein.Hører det oxo hvis jeg girer kjapt og slipper cluchen brått,hva kan det være? Stabstagforinger eller bærearmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2006 Sannsynligvis en bærearm. Uten å si noe sikkert tipper jeg nedre bakre arm. Stabstagforinger er som regel ikke noe prob på a4 a6 og Passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 4, 2006 Det er vel stor sjanse for det ja! mener å huske jeg skiftet denne flere ganger på min gamle A4, men den var det alltid noe galt med. En skikkelig mandags bil: mad : var glad når jeg ble kvitt den: rolleyes Takk for hjelpa:) så får jeg finne frem mekke klær: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...