#1 Skrevet Mai 4, 2006 Et lite spm.: Kan bilen stå ute over natta om jeg limer på speilhusa fra kamei?? Setter pris på om noen vet.. Det er forresten meldt veeeldi bra vær de kommende dagene. Går det å kjøre mens limet herder? Det skal jo teipes oxo... Hehe, litt å lure på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2006 jeg brukte dobbeltsidig karroseritape på mine kapper. noe jeg anbefaller dersom du skal selge bilen en gang og den nyye eiern ikke vil ha på kappene... dette får du kjøpt på de fleste bilrekvisita butikker. og det sitter.. har limt 3 sett med spile kapper på denne måten og 1 skilt og du kommer til å slite litt med å få det av igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2006 Hmmm, det var jammen lurt!! Det skal jeg gjøre oxo!! Takk: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2006 For å svare på spørsmålet. Ja, limer du med guffa som følger med så sitter det uansett.. Min sto ute i regnvær og knapt 5 plussgrader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2006 tok den lettvinte måten jeg: rolleyes han jeg kjøpte teipen av sa han hadde brukt samme metode, det hadde sittet i 3 år nå.. holder for meg, hehe:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2006 Satt akkurat å lurte på dette, om det ville holde med dobbelsidig tape, takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...