#1 Skrevet Mai 4, 2006 Hei Jeg mener å ha lest dette før ett sted, men finner det ikke igjen. Knirk i rattstammen: mener å ha hørt at det som regel kun er smøring! Men noen som har forbedret dette selv og veit hvordan? Eller må jeg bare sette den på Møller! På forhånd takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2006 Søk på navnet Espen Heimsvik og alle innlegg startet av ham. Husker han sleit med det på sin, eller send ham en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2006 Hadde samme problemet med min, løsningen ble noen dråper 5-56, husker ikke helt hvor hvor det var men tror det var ved gjennomføringen i torpedoveggen. Var inne på den lokale VAG shappa hvor de lokaliserte lyden med noe "headsett, lang ledning og dings" ala stetoskopet til biltema. Har etter det ikke hatt noe lyd og dette er vel 2 år siden elns. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2006 Jeg har også hatt problemer med det tidligere i en Opel. Der var det en gummi foring som var blitt tørr. Sprayet hele rattstammen med crc og vips var det borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2006 Anbefaler og bruke silikone eller teflon spray... Da dette ikke etterlater fettmerker/lukt samt smører godt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2006 Takk for mange svar Tror jeg ruller innom Møller til uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2006 På min A4 var det leddet på rattstammen ved torpedoveggen. Smurte med fett og lyden ble borte. Smurte litt gummiforingen der nede også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2006 Hei og hå, legg deg på ryggen under rattet, sprut silikonspray eller 5-56 i overføringen inn i torpedoveggen. Slet lenge med min, men etter ett lite stunt under rattet, har den holdt kjeft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...