Hvilke dempere/fjærer skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter dempere og fjærer til min A4'97 1,9TDI Quattro. Skal ha ca. 30-35mm senk. Har sett litt på det Weitec-settet de har hos NBS, men har ikke hørt så mye om Weitec og vet derfor ikke stort om det. Har tenkt å bruke ca. 5-6 000 kroner.

Spax har et sett til 4 900, noen som har erfaring med det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja , Jeg har Eibach fjærer + gabriel gassdempere på min passat.Funker bra det.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det koster hvor mye? :)

Har sett på et kit med Gule Koni og Eibach, kosta 8 800,-. Synes det var litt dyrt, men kan kanskje strekke meg så langt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde Eibach på en A100 for noen år siden i kombinasjon med originale dempere, og var fornøyd med dette. Er progressive fjærer på mye av Eibach sitt.

Nå har jeg 99 A4 Q med Bilstein B6 dempere, dette er i grunn original høyde dempere, men litt fastere enn helt standard. Er veldig fornøyd med disse, og tipper det bør fungere bra med Eibach også.

Snakket med noen i BMW miljøet, og de har etterhvert blitt skuffet over holdbarheten til Koni, og de velger ofte Bilstein i stedet. Koni hadde bra holdbarhet før mener de jeg har pratet med. Vet ikke om det er noe erfaringer rundt dette i klubben?

Eibach koster ca 2500 hos Møller, og for bilsteindemperene betalte jeg litt under 4000 mener jeg hos http://www.auto-trio.no. Totalt blir jo det 6500.

Har jo rabatt på begge steder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo noen kontakter som skaffer noe rabatt så det ble ikke så dyrt.Mener å huske at veiledende pris lå på ca.2500+2500.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt sinnsykt mye bra om Eibach, så det er mulig det blir det. Har fått to-tre andre bra tilbud så har litt å velge i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.