#1 Skrevet Mai 4, 2006 Er på jakt etter dempere og fjærer til min A4'97 1,9TDI Quattro. Skal ha ca. 30-35mm senk. Har sett litt på det Weitec-settet de har hos NBS, men har ikke hørt så mye om Weitec og vet derfor ikke stort om det. Har tenkt å bruke ca. 5-6 000 kroner. Spax har et sett til 4 900, noen som har erfaring med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2006 Tja , Jeg har Eibach fjærer + gabriel gassdempere på min passat.Funker bra det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2006 Og det koster hvor mye? Har sett på et kit med Gule Koni og Eibach, kosta 8 800,-. Synes det var litt dyrt, men kan kanskje strekke meg så langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2006 Jeg hadde Eibach på en A100 for noen år siden i kombinasjon med originale dempere, og var fornøyd med dette. Er progressive fjærer på mye av Eibach sitt. Nå har jeg 99 A4 Q med Bilstein B6 dempere, dette er i grunn original høyde dempere, men litt fastere enn helt standard. Er veldig fornøyd med disse, og tipper det bør fungere bra med Eibach også. Snakket med noen i BMW miljøet, og de har etterhvert blitt skuffet over holdbarheten til Koni, og de velger ofte Bilstein i stedet. Koni hadde bra holdbarhet før mener de jeg har pratet med. Vet ikke om det er noe erfaringer rundt dette i klubben? Eibach koster ca 2500 hos Møller, og for bilsteindemperene betalte jeg litt under 4000 mener jeg hos http://www.auto-trio.no. Totalt blir jo det 6500. Har jo rabatt på begge steder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2006 Har jo noen kontakter som skaffer noe rabatt så det ble ikke så dyrt.Mener å huske at veiledende pris lå på ca.2500+2500. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2006 Hørt sinnsykt mye bra om Eibach, så det er mulig det blir det. Har fått to-tre andre bra tilbud så har litt å velge i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...