Anbefalte innlegg

Da er felgene bestilit til min Golf 5. 9x19 foran og 10x19 bak! RS4 2(de nye)

Tror nå det blir pent! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror jeg og blir pent:) Du må slenge ut bilder så snart du har fått de på!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er felgene bestilit til min Golf 5. 9x19 foran og 10x19 bak! RS4 2(de nye)

Tror nå det blir pent! : rock :

Hvilket innpress har du bestilt med da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal slenge ut bilder så fort felgene er på.. Kan ikke helt huske innpress.. Det er over 45 vertfall.. Finner ut av det når de kommer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo umulig gå bra..... Vil tro du ikke får på hjula da de vil ta i fjærbeina på innsiden....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble "New RS4" 8x19 ET 42 med 235/35/19.. Må senkes litt.. Er det noen som har no forslag på hvor mye.. Det ble litt lite innpress, så har "subba" et par ganger med mye folk i bilen..

DSC00314.JPG

DSC00315.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det beste er vel å ikke senke mer enn 40 mm, for da duger gule koni fint. still demperne helt hardt så skal det ikke subbe mye.. hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble "New RS4" 8x19 ET 42 med 235/35/19.. Må senkes litt.. Er det noen som har no forslag på hvor mye.. Det ble litt lite innpress, så har "subba" et par ganger med mye folk i bilen..

Eibach sportline 45mm fjærer er siste stopp før gewinde eller demperskift, så de ville jeg valgt hvis målet kun er å bytte fjærene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eibach sportline 45mm fjærer er siste stopp før gewinde eller demperskift, så de ville jeg valgt hvis målet kun er å bytte fjærene.

Kan anbefale dette..skal se om jeg får tatt noen bilder..perfekt senking etter min mening...kan ta litt tid da han med bilen er ute i havet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine felger, men pass på hvor du kjører hende da. De felga tåler IKKE en støyt..:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale dette..skal se om jeg får tatt noen bilder..perfekt senking etter min mening...kan ta litt tid da han med bilen er ute i havet..

Har et bilde av bror sin GTI med de fjærene her...

Golf GTI JT 2.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurte litt på å ha høydejusterbart senkesett på.. Hvor mye må man ut med for et sånt? Og åssen er kvaliteten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.