#26 Skrevet Januar 29, 2007 Som jeg skrev for ei uke siden når der var slike Q7 felger til 5000 kr på finn.no, tror de hadde passet utrolig bra på Passat. Og ser jo på bildet av Golfen at de også passet bra der Har solgt disse, følg med så kanskje det dukker opp flere sett. Har solgt to sett med Q/ 20" som begge skal på VW/Audi biler, et sett med dobble eiker og et sett med s-line felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 29, 2007 ....pris? Tror ikke jeg selger Men by meg masse penger så kan dem kanskje selges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 29, 2007 Tror ikke jeg selger Men by meg masse penger så kan dem kanskje selges. Vittig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 30, 2007 Jeg undres hvor stort Passaten egentlig tåler jeg....?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 12, 2007 Tror disse hadde vært rå i 20" på sort passat, eller hva synes du?Har slike i 18" selv på caddyen og de passer sort bil veldig bra. Her er bilde: herregud!!!!!! driiit deilige felger! hva heter disse?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 12, 2007 herregud!!!!!! driiit deilige felger! hva heter disse?? er vel noe eta beta titan felger eller.no tenker jeg=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 12, 2007 finner de her: http://www.dekkskift.no/vwaudi.asp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...