#1 Skrevet Mai 4, 2006 Er det noen her som har greie på åssen lakk jeg kan bruke på plast dekslet over motoren???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2006 Helt vanlig billakk går vel bra. Legg på plast primer först. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2006 Og det tror du vil holde med varmen i motor rommet??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2006 ja, har det på plastedekselet over motoren på bilen min. holder helt fint;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2006 ja, har det på plastedekselet over motoren på bilen min. holder helt fint;) Da skal jeg prøve på bilen min.. takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2006 har det på min og..og holder t.o.m med AKTIV kjøring..blir fint og varmt nedi der da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...