#1 Skrevet Mai 4, 2006 tenker på å bytte karroseri på S4èn.. hva må være med fra det gamle karroseriet? kan alt som blir til overs selges eller er det noe med plombering av deler? på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2006 tenker på å bytte karroseri på S4èn..hva må være med fra det gamle karroseriet? kan alt som blir til overs selges eller er det noe med plombering av deler? på forhånd takk Du må ta med 3(?) av 4 hovedkomponenter; motor, girkasse, forstilling og bakstilling. Det er hvertfall slik jeg har oppfattet det. Noen andre må mer enn gjerne korrigere meg hvis jeg er på feil jorde nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2006 Du må ta med 3(?) av 4 hovedkomponenter; motor, girkasse, forstilling og bakstilling.Det er hvertfall slik jeg har oppfattet det. Noen andre må mer enn gjerne korrigere meg hvis jeg er på feil jorde nå takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2006 du må flytte over 60% av bilen,det vil si motor og driverk og for og bakstilling som nevnt før,men husk at dette må søkes om..hva er grunnen til å bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2006 du må flytte over 60% av bilen,det vil si motor og driverk og for og bakstilling som nevnt før,men husk at dette må søkes om..hva er grunnen til å bytte? delene som må plukkes av det nye karroseriet da, kan de selges eller skal de plomberes? grunn til bytte er at jeg tror det blir billigere enn å fikse opp gml karroseriet, ønsker ny farge bla.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2006 delene som må plukkes av det nye karroseriet da, kan de selges eller skal de plomberes?grunn til bytte er at jeg tror det blir billigere enn å fikse opp gml karroseriet, ønsker ny farge bla.. de delene er bare å selge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2006 Bare et dumt spørsmål: Du må ta med 3(?) av 4 hovedkomponenter; motor, girkasse, forstilling og bakstilling.Det er hvertfall slik jeg har oppfattet det. Noen andre må mer enn gjerne korrigere meg hvis jeg er på feil jorde nå Vil det si at man kjøper en bi i utlandet og flytter over dette, så slipper man masse avgifter? Hmmm : klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 8, 2006 Bare et dumt spørsmål: Vil det si at man kjøper en bi i utlandet og flytter over dette, så slipper man masse avgifter? Hmmm : klø : Korrekt... men det må såvidt meg bekjent være en identisk bil... Og som nevnt over må da hovedkomponentene flyttes over.... spør Paul Guillen da han gjorde det på dama`s corrado ifjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2006 Korrekt... men det må såvidt meg bekjent være en identisk bil...Og som nevnt over må da hovedkomponentene flyttes over.... spør Paul Guillen da han gjorde det på dama`s corrado ifjor det må være samme motor eller så godt som.hadde karr bytt på en mb w140 90mod og kjøpte en 97mod 320 og brukte som byttebil. du betaler kun moms på den tyske bilen,men du må ha en skadet bil og du får ikke karr bytt på en bil som er brent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 9, 2006 Vil det si at man kan kjøpe en kolisjonsskadet bil her, og importere en delebil som er strøken og flytte over motor og drivverk, så har jeg fårr meg en billig bil? Hvor krasjet må den jeg har være da? Og kan jeg selge resten av delene jeg da får igjenn? Får da den importerte bilen det rammenummeret den norske hadde? Isåfall så er jo dette fornuftig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 9, 2006 Vil det si at man kan kjøpe en kolisjonsskadet bil her, og importere en delebil som er strøken og flytte over motor og drivverk, så har jeg fårr meg en billig bil? Hvor krasjet må den jeg har være da? Og kan jeg selge resten av delene jeg da får igjenn? Får da den importerte bilen det rammenummeret den norske hadde? Isåfall så er jo dette fornuftig Ja det er sånn det er men bør være litt mer enn en bulket forskjerm da...du kan selge delene du har igjen og bilen får et helt nytt rammenummer og reg nr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 9, 2006 Hvordan er det da med 10 års regelen med tanke på avgifter ved efekt økning? :evil: Og gjelder dette om jeg kjøper en ferdig krasjet bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 9, 2006 da er det 10 nye år. starter på 1. året igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 9, 2006 det blir 10 nye år ja..blir det samme som om du importere enn bil å registrerer den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...