#1 Skrevet Mai 5, 2006 Jeg lurer på om noen har noen erfaringer med dette? Må det helsveises, eller holder det å punktsveise leppa på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2006 Er bare å puktsveise den på. Så tinner du resten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2006 Kor kan ein få tak i panserforlenger i stål til Passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2006 Ebay f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2006 Panserforlenger'ne er stort sett så tynne at de vil vri seg om du helsveiser... Punkt den fast og tinn resten som det står lenger opp her. MÅ tinne, visst ikke vil det før eller senere sprekke opp igjen. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2006 Ebay f.eks. Helt riktig, det er der jeg kjøpte den før jeg solgte den videre til herre mannen som startet linken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...