#1 Skrevet Mai 5, 2006 Har oppdaget en temmelig bagatellmessig ting, men sånn er det jo med "ny" bil: Av og til hører jeg det knirker (veldig) svakt når jeg svinger, og det virker som det kommer fra "et sted" langs rattstammen. Lyden er lav, og jeg hører det når jeg vrir rattet sakte til høyre. Ingen lyd når jeg svinger til venstre. Lyden virker som den kommer når bilen er varm. Jeg har ikke hørt den når jeg starter bilen, og det er bare av og til den kan høres ellers. Kan det være noe av plasten innunder dashbordet som kommer i kontakt med "noe", eller høres dette ut som noe annet? Takknemlig for alle tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2006 Ehhh: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=53132 Prøver litt smøringz, da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2007 Fant du ut av det? Hvor smurte du? Jeg har tidligre hatt knirking i leddet gjennom rattstammen, og fikk smurt vekk denne lyden, men har nå fått lyd som du beskriver, kommer når bilen er varm, dvs håpløs å feilsøke på hvor den kommer fra, for da forsvinner den jo...! Men mener å ha lokalisert den til øverste delen av rattstammen. Må jeg av med rattet og smøre det øverste lageret? Tror jeg har fått sprutet noe på det nederste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2007 bytt den leddet i rattstammen..det sitter oppunder den platen nede ved beina dine...byttet mange av disse da jeg jobbet på skolt auto... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...