#1 Skrevet Mai 5, 2006 Har tenkt å ta av ringene på bakluka (jaja, veit det er "forbudt", men vil ha en clean bakluke ). Sitter disse KUN med lim eller er det sånne plugger som gjør at jeg vil få hull etter å ha fjernet de? Bilen det gjelder er en B5 avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2006 mine satt kun med lim.. men må litt polering og rubbing til før man får bort merket etter emblemet. så nettopp en tråd om dette.. du får bare søke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2006 Jeg gjorde følgende: -Tok ca 50cm med tanntråd,så skjærer du emblemene av,hold tråden så nære emblemet som mulig. -Deretter tar du av taperestene med Isopropanol elns. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2006 I'll try tomorrow Synes de satt så "hardt" i forhold til på A6'en til pappa, så jeg begynte nesten å tro at de er festet med plugger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2006 Jeg har gjort dette på min S3. Resultatet ble IKKE bra. Så jeg må lakke bakluka på nytt. Prøvde å polere flere ganger. Har prøvd lakkrens, men det er fortsatt merker det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2006 Jeg har gjort dette på min S3. Resultatet ble IKKE bra. Så jeg må lakke bakluka på nytt. Prøvde å polere flere ganger. Har prøvd lakkrens, men det er fortsatt merker det. Har så mørk bil at du får lakkforskjell du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2006 Jeg gjorde følgene: Tok høytrykkspylern på jobben og satte den på 120-140 bar. og ca 40 grader varmt. Satte stålen så skrått som mulig slik at jeg så merke begynte og løfte seg. Dette ødla ikke hverken lakk, bakluke eller emblem.. det satt forsatt litt lim igjen og der brukte jeg Autoglym sin Tare remover.. fiks ferdig.. ser ut som det aldri har sitti noe merke der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 8, 2006 Ja, har jo svart bil. Jeg var kanskje ikke forsiktig nok og brukte de rette produktene. Men men. Da får jeg lakka litt annet på bilen også, små steinsprut her og der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2006 Her er en "HOW TO" > Svensk,men du fatter poenget: http://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/hidden/a1235/a1235.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 11, 2006 Flink gutt Takker for den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 12, 2006 Etter et veldig mislykket forsøk på å fjerne emblemer bak på bilen min kom en veldig opptur. Tok en tur til en venn som driver med bil polering. Han brukte poleringsmaskin i 5 min og alle merker var borte! Ikke et spor, så hvis noen der ute ikke har prøvd det og har merker anbefales det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...