#1 Skrevet Mai 5, 2006 Har gjort en del observarsjoner i mitt nærområde og lurer på noen er medlemmer i klubben? Torsdag kveld: Observerte noe som så ut som en senka og (veldig) bredda KG på Kjevik-sletta ca. kl. 20:15? Bilen var sort med sort cab. Noen her i klubben som har en ekstra "sommerbil"? På toppen av boligfeltet finnes det en mørk (sort) Golf IV 1,6 automat. Reg. nr. PP xx474 Ser ut til å ha senkesett. Er godt sommerskodd. Eieren er trailersjåfør. Noen som vet om eieren er medlem i klubben? Like nedenfor her jeg bor står det en Passat - usikker på modelldetaljer. Står på noen veldig pene felger med MASSE eiker, tror det er 19" BP-registrert. Husker ikke nummeret. Sølvgrå med emblemfri grill og senkesett. Noen som kjenner til denne bilen? Like før jeg lar diverse fotoutrustning ligge i bilen slik at jeg kan knipse nen paparazzi-bilder av VAG-biler jeg treffer og ser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2006 Like før jeg lar diverse fotoutrustning ligge i bilen slik at jeg kan knipse nen paparazzi-bilder av VAG-biler jeg treffer og ser. En mobiltelefon med nogenlunde kurant kamera er kjekt å ha til slikt, mobilen drar man jo med seg uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...