Trondheim: Hvor fylle gass på klima??

Anbefalte innlegg

Klimaen kjøler ingenting i disse varme dager, og dette bør jeg utbedre før jeg selger den litt senere i sommer. Jeg har lest av feilkoder på i OBD'n i klimaen, og der fikk jeg fram at det var lavt trykk i systemet, så jeg håper det ordner seg om jeg får fylt på gass.

 

Hvor kan jeg få gjort dette billigst mulig i Trondheimsområdet? Møller skal vel sikkert ha en kvart årslønn : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner tråden din litt her, jeg er også manko på gass (løs slange så jeg har 0 gass) og trenger påfyll. Jeg sjekket tidligere med et hvitevare reparasjonsverksted der jeg kommer fra og de kunne godt fylle gass (til billig penge), men de hadde for det første på langt nær den mengden gass som trengs liggende (1kg) og for det andre ikke spes mulighet til lekkasjetesting av systemet. Så jeg slo det fra meg.

Ellers har jeg inntrykk av at verksteder skal ha "en arm og en fot" for jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann

 

Kan sikkert hjelpe dere med dette.

 

Bare si en dag ev. tidspunkt på PM så skal jeg se om jeg får tid.

 

Mvh

 

Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann

 

Kan sikkert hjelpe dere med dette.

 

Bare si en dag ev. tidspunkt på PM så skal jeg se om jeg får tid.

 

Mvh

 

Morten

 

Genialt, skal få i ei ny ac-reim så tar jeg kontakt når den er montert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt, skal få i ei ny ac-reim så tar jeg kontakt når den er montert :)

 

Den er grei

 

Mvh

 

Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du hjelpe flere eller?:) blir ikke skikkelig kaldt mitt, tror ikke det er noen lekkasje, trengs bare litt mer gass..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en PM med når du har tid en ettermiddag så kan jeg se på det. Ingen problem.

 

 

Mvh

 

Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ARNE L. FALLRØ på heimdal fyller klima.72849300. sikkert litt billiger en bilverksted...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.