Anbefalte innlegg

Hei.: vinke :

Har montert instr.panel med kjørecomputer fra en 94 mod S4 inn i min 2,5 tdi 92 mod.

Ville prøve å få kjørecomputeren til å funke, men mangler de tre ledningene som skal gå fra hendelen på rattet.

Regner med at de skal opp til inst.panelet.

Er det noen som vet hvor de skal koples på, eventuelt har koplingskjema til dette?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan funker turtelleren på diesel når det kommer fra en med bensin ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den funker helt fint den. Det er bare et lite problem: Klarer ikke å komme opp til det røde feltet.....:)

Skal etterhvert montere inn den orginale turtelleren igjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hendelen går direkte opp til instrumentpanelet ja. Vedlagte tegning viser E91 - opp/ned og E92 - reset som går opp til den minste pluggen opp bak instrumentpanelet (eller jeg tror i alle fall det var den minste pluggen). Det pleier som oftest å stå nummerering i sokkelen på pluggen hvis du ser nøye etter, så har du noe å gå på i forhold til skissen.

hendel_kjorekomp.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hendelen går direkte opp til instrumentpanelet ja. Vedlagte tegning viser E91 - opp/ned og E92 - reset som går opp til den minste pluggen opp bak instrumentpanelet (eller jeg tror i alle fall det var den minste pluggen). Det pleier som oftest å stå nummerering i sokkelen på pluggen hvis du ser nøye etter, så har du noe å gå på i forhold til skissen.

Regner med at det er denne du mener..

Da må jeg alså finne en slik plugg m/ledninger på så jeg kan finne igjen fargene fra skjemaet.....

Takker...

utsnitt_edited.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har en slik plugg med ledninger liggendes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har en slik plugg med ledninger liggendes

Hadde hvert gøy å finne de rette "stikkene".....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er i alle fall pin-out ført på bildet ditt :)

Takk til Stian som dro ned til verkstedet for å ta bilder av pluggen på instrumentet sitt :tilber:

utsnitt_edited2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er i alle fall pin-out ført på bildet ditt :)

Takk til Stian som dro ned til verkstedet for å ta bilder av pluggen på instrumentet sitt :tilber:

Tusen takk til dere begge to!!:tilber:

Da gjenstår det bare å kople opp, å håpe på at det ikke lukter svidd....

Skal se om jeg får tid i morgen:)

Takk igjen.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.