#51 Skrevet April 26, 2004 Det der er KONGERÅTT!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 26, 2004 FEEEET Passat ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 26, 2004 Synes de gamle felgene hans kledde bilen så villt mye bedre! Er riktignok "bare" 19", men det ser såååå mye bedre ut. Kult med 20", men ikke for enhver pris... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 26, 2004 DET!!! Var bedre felger ja... (henviser da til Runar's sine 20"-ere) i motsetning til de som står først i postingen her... Dersom jeg selv skulle hatt 20" måtte det blitt: Superstar Grandeur, Superstar Kloster, eller noe liknende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 11, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Regner med du har bilde av hele bilen også på lur?? Umiddelbart må jeg si jeg ble skuffet når jeg såg bildet, likte ikke helt felgene, men dimensjonen er jo helrå! Men må ha bilde av hele bilen før jeg kan gi min endelig dom Jeg har sett bilen, og jeg fikk et helt annet inntrykk av bilen i virkeligheten. Han har i allefall ikke Mercedes felger (jf. Kopperud bilen). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 12, 2004 Opprinnelig postet av Christian Paulsen Synes de gamle felgene hans kledde bilen så villt mye bedre! Er riktignok "bare" 19", men det ser såååå mye bedre ut. Kult med 20", men ikke for enhver pris... Jeg synes det er litt todelt. 19" felgene jeg hadde før kledde bilen godt, men gav den ikke i nærheten av det rå og eksklusive inntrykket som 20" med blank felgkant gjør. Også er det litt kult å se ringen på bakfelgen i sidespeilet når man kjører, hihi. Blir liksom ikke det samme med 8,5x19 med 2 cm spacer. Hvis det kommer en skikkelig kul 5-eikefelg i 20" og hvis jeg engang selger OZ Opera-felgene med bilen, så skal jeg nok ha det på en bil i fremtiden, men forandring fryder som kjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 12, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Har nettopp fått inn dette rykende ferske bildet av Jon Gravirs Passat Dette er bruksbilen til mannen bak Jons Dekk og Felg BF Goodrich 225/30-20 på Niche-felger Er det Hi-jackers på bilen og el..........?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 13, 2004 Man kan vel si hva man vil om bling bling felger, men etter denne tråden å dømme så har han oppnådd det som muligens var hovedpoenget med felgene og looken på bilen. OPPMERKSOMHET........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 14, 2004 Opprinnelig postet av TomRune Fristad Man kan vel si hva man vil om bling bling felger, men etter denne tråden å dømme så har han oppnådd det som muligens var hovedpoenget med felgene og looken på bilen. OPPMERKSOMHET........ hehe så sant ,så sant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 15, 2004 Opprinnelig postet av Heine Matre Jeg har sett bilen, og jeg fikk et helt annet inntrykk av bilen i virkeligheten. Han har i allefall ikke Mercedes felger (jf. Kopperud bilen). Et litt bedre bilde for å se felgene enn det fra Motorfestivalen... Selvsagt finnes det like mange meninger om hvlike felger som passer på en bil som det finnes antall felgtyper, men jeg synes nå i hvertfall dette ble ganske bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...